۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد

عملکرد ضعیف ثبت‌نام تسهیلات اشتغال‌زایی در کرمانشاه

عملکرد ضعیف ثبت‌نام تسهیلات اشتغال‌زایی در کرمانشاه

کرمانشاه-نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث ثبت‌نام تسهیلات اشتغال‌زایی در کرمانشاه بسیار ضعیف عمل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری امروز سه شنبه در شورای اداری شهرستان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، میزان رضایتمندی مردم را در بقای انقلاب موثر دانست و اظهار داشت: در طول تاریخ انقلابی همچون انقلاب اسلامی ایران وجود ندارد لذا در حفظ آن باید کوشا باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این وضعیت سخت معیشتی که بر جامعه حاکم است اگر ما مسئولین به وظایف خود به درستی عمل نکنیم خطر از دست دادن همراهان بسیار زیاد است.

مصری بیان داشت: مردم سرمایه‌های اجتماعی این نظام هستند و ما مسئولین موظفیم در جهت حفظ این سرمایه‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی به تورم و وضعیت نابسامان بازار اشاره کرد و گفت: باید نسبت به حل مشکلات مردم تلاش کنیم و شرایط را برای مردم توضیح دهیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولین باید عامل به حرفهایی باشند که می‌زنند اگر بتوانیم حداقل 10 درصد حرف هایی را که در جلسات می زنیم جامه عمل بپوشانیم می توانیم در کارها پیشرفت داشته باشیم.

در ادامه این نشست احمد صفری دیگر نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و اظهار داشت: نسبت به محوطه سازی یادمان مرصاد توجه ویژه صپرت بگیرد.

وی در ادامه به خاموشی های اخیر اشاره کرد و گفت: این قطعی مکرر برق به واحدهای صنعتی علاوه بر خسارت و ضرر مالی به نیروی کار نیز خسارت وارد می کند که در این رابطه قرار شد نسبت به معافیت واحدهای برق از قطعی برق اقداماتی صورت بگیرد که متاسفانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

صفری بیان داشت: در بحث ثبت نام تسهیلات اشتغالزایی شهرستان کرمانشاه بسیار ضعیف عمل شده که جا دارد در این زمینه اطلاع رسانی به مردم به نحو احسن صورت بگیرد تا نسبت به سایر شهرستانها و حتی استانها پیشرفت داشته باشیم.

کد خبر 4349564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha