۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۸:۱۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

تکلیف آروین هفته آینده مشخص می‌شود/ منتظر چرخ‌های جاده هستیم

تکلیف آروین هفته آینده مشخص می‌شود/ منتظر چرخ‌های جاده هستیم

مربی تیم دوچرخه‌سواری جاده از پیوستن دوباره آروین معظمی گودرزی در تمرینات هفته آینده تیم ملی خبر داد و گفت: اگر شرایط آروین خوب باشد به بازی‌های آسیایی می‌رود.

رسول هاشم کندی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون برنامه جدید تمرین تیم ملی دوچرخه سواری استقامت جاده در راه حضور در بازی های آسیایی جاکارتا، گفت: قرار است آروین معظمی گودرزی بعد از گذراندن دوره نقاهت و بهبود آسیب دیدگی اش از هفته آینده در اردوهای ما حاضر شود. هنوز ترکیب نهایی تیم برای بازی های آسیایی بسته نشده و ما منتظر تعیین تکلیف وضعیت آروین هستیم.

وی افزود: قرار است هفته آینده چند نفر از رکاب زنان جاده به مسابقات دوچرخه سواری ارتش های جهان در هلند اعزام شوند. همه بچه های تیم ملی به این مسابقه نخواهند رفت و تنها رکاب زنانی اعزام می شوند که در مسیر کف رو مسابقه بدهند.

مربی تیم دوچرخه سواری استقامت کشورمان خاطرنشان کرد: ما این روزها در تبریز اردو داریم و قرار است آخرین مرحله اردو هفته آینده به همراه دوچرخه سواران زن در شهرهای شمالی کشور ادامه پیدا کند. آب و هوای شمال ایران به دلیل رطوبت و گرما شرایط مشابهی با محل برگزاری رقابتهای دوچرخه سواری جاده اندونزی دارد و به همین دلیل تمرینات نهایی ما در این شهرها دنبال خواهد شد. طبق برنامه هم از آنجا همراه با ورزشکارانی که از هلند بر می گردند راهی بازی های آسیایی جاکارتا می شویم.

هاشم کندی تصریح  کرد: طی تماس تلفنی که با آروین معظمی گودرزی داشتم تمرینات خود را آغاز کرده است اما باید در برنامه انتخابی ما حضور پیدا کند تا بتوانیم وی را به درستی ارزیابی کنیم و در نهایت پیرامون اعزامش به جاکارتا تصمیم بگیریم.

وی در خصوص وضعیت تجهیزات تیم ملی نیز اظهار داشت: چرخ های دوچرخه های پیست رسیده اما چرخهای جاده هنوز به دست ما نرسیده است. به نظرم کمی در این خصوص زمان را از دست داده و دیر شده است. امیدوارم هرچه زودتر تجهیزات لازم به دست ما برسد. هماهنگ شده تا در صورت لزوم بخشی از این تجهیزات از هلند خریداری شده و توسط رکابزنان به ایران بیاید.

کد خبر 4349718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha