۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۳

توسط بنیاد برکت؛

۹۰ میلیارد تومان فعالیت اقتصادی اجتماع‌محور در لرستان اجرا می‌شود

۹۰ میلیارد تومان فعالیت اقتصادی اجتماع‌محور در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد- مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای ۹۰ میلیارد تومان فعالیت اقتصادی اجتماع‌محور در مناطق محروم لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جعفری ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مردادماه در لرستان حضور داشتند، اظهار داشت: در این سفر تفاهم نامه ای برای اجرای پروژه های مختلف محرومیت زدایی منعقد شد، در بخش اقتصادی ۷۰۰ میلیارد و در بخش کارهای زیربنایی نیز ۱۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه به امضا رسید.

وی با بیان اینکه موارد مربوط به بنیاد برکت در بخش اقدامات بنگاه محور در مشارکت با شرکت ها است، تصریح کرد: در این حوزه ۲۱ بنگاه را معرفی کرده اند که طرح ۳ بنگاه در مرحله پذیرش است.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر اینکه در بخش فعالیت های اقتصادی اجتماع محور نیز ۹۰ میلیارد تومان پروژه را ظرف دو سال اجرایی می کنیم، افزود: در فاز اول این اقدام، ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان های رومشکان، کوهدشت و دلفان هزینه می‌کنیم که تا آخر شهریورماه امسال عملیاتی می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه در بخش طرح های دانش بنیان، طرح های زیر دو میلیارد و ... نیز ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۸ میلیارد تومان آن تایید شده و در بانک در مرحله پرداخت قرار دارد، گفت: در بخش اعتبار ۱۰۰ میلیاردی کارهای زیربنایی نیز،  ۵۰ درصد سهم ما از پروژه ها تعریف و مشخص شده و در مرحله انعقاد قرارداد با دستگاه‌ها است.

کد خبر 4349784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha