۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کشور در ارومیه برگزار می شود

اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کشور در ارومیه برگزار می شود

ارومیه - رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلانشهر و شهرهای مراکز استانها در ارومیه برگزار می شود.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: شصت و یکمین اجلاس کلانشهرهای کشور ۲۷ و ۲۸ تیرماه با حضور رؤسای شوراهای کلانشهرهای کشور و رئیس شورای عالی استانها در شهر اورمیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار در شهر اورمیه برگزار می شود.

اصغرزاده همچنین با اشاره به برگزاری سومین اجلاس هیئت رئیسه کلانشهرهای کشور در شهر اورمیه عنوان کرد: سومین اجلاس هیئت رئیسه کلانشهرهای کشور با موضوع بررسی نقش شوراها در مدیریت کلان و محلی کشور و نیز بررسی موضوعات مهم کلان و محلی در مناطق کشور در شهر ارومیه برگزار می شود.

وی از برگزاری چهار کمیسیون تخصصی در اجلاس نیز خبر داد و افزود: کمیسیون های تخصصی توسعه و عمران ،عوامل موثر بر رونق ساخت و ساز،کمیسیون سلامت و محیط زیست و حمل و نقل و آلودگی هوا،کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و شهر هوشمند،کمیسیون حقوقی ،اقتصادی و درآمد پایدار از جمله کمیسیون های مهم و اساسی است که در اجلاس کلانشهرها برگزار و موضوعات مهم نیز در آن از سوی اعضا مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

کد خبر 4350375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha