۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۲

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان:

اولین شب فرهنگی زنجان در برج میلاد برگزار می شود

 اولین شب فرهنگی زنجان در برج میلاد برگزار می شود

زنجان-مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان بابیان اینکه اولین شب فرهنگی زنجان در برج میلاد اول مردادماه برگزار می‌شود،گفت: زنجان استانی است که در کشور بیشترین رویدادهای گردشگری را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی رحمتی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، به شناسایی نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌های سفر تأکید کرد و افزود: در طول ایام تابستان پایش لازم انجام شود.

وی به آماده‌سازی موزه‌های استان زنجان، تهیه جدول بازدید از تأسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی در استان انجام‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:  ۳۷ واحد تأسیسات اقامتی، ۶۴ واحد پذیرایی، ۱۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و ۳۴ واحد خدمات رسان در استان در تابستان خدمات‌رسانی می‌کنند.

رحمتی بابیان اینکه اولین شب فرهنگی زنجان در برج میلاد اول مردادماه برگزار می‌شود، ابراز کرد: اولین استارت آپ گردشگری و جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی در تابستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره ملی آش ایرانی امسال از ۲۲ تا ۲۶ مرداد در زنجان برگزار می‌شود و طبق روال هرسال همزمان با آن نمایشگاه ملی صنایع‌دستی برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان افزود: زنجان استانی است که در کشور بیشترین رویدادهای گردشگری را برگزار می‌کند و برخی از این جشنواره‌ها به‌عنوان برند شناخته‌شده‌اند.

رحمتی یادآور شد: جشنواره‌های مختلف ازجمله جشنواره منطقه‌ای سفره ایرانی- فرهنگی گردشگری، روستا، ترش و شیرین، انگور، طبخ ماهی، سیر، زیتون از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 4350510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha