۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۱

معاون اجتماعی دادگستری استان البرز:

کودکان کار جمع‌آوری‌شده در البرز موردحمایت قرار می‌گیرند

کودکان کار جمع‌آوری‌شده در البرز موردحمایت قرار می‌گیرند

کرج - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: کودکان کار جمع‌آوری‌شده در البرز موردحمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جوهری در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز در سال جاری که با محوریت بررسی ساماندهی کودکان کار و اجرای سند ملی مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) برگزار شد، با اشاره به اینکه آیین‌نامه ساماندهی کودکان کار و خیابانی مصوب هیئت‌وزیران در سال ۱۳۸۴ بوده است، گفت: این آیین‌نامه برای سال‌های متمادی متروک بود ولی با پیگیری انجام‌شده اکنون به‌عنوان اولین استان کشور در البرز اجر می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح که به‌صورت رسمی از سوم تیرماه آغازشده استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی البرز، بهزیستی و شهرداری کرج همکاری خوبی دارند و کودکان خیابانی جمع‌آوری‌شده و موردحمایت قرار می‌گیرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز با تأکید بر اینکه بهزیستی متولی نگهداری کودکان خیابانی و کار است، بیان کرد: درصدد هستیم با تأمین وسیله مناسب، این ستاد که در مرکز غربالگری غدیر کرج ایجادشده در نوبت‌های بعدازظهر نیز فعالیت خود را ادامه دهد.

کد خبر 4350669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha