۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲

سرپرست فرمانداری لاهیجان خبر داد:

معرفی ۶۳ طرح اشتغالزایی به بانک برای دریافت تسهیلات در لاهیجان

معرفی ۶۳ طرح اشتغالزایی به بانک برای دریافت تسهیلات در لاهیجان

لاهیجان- سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: ۶۳ طرح اشتغالزایی شهرستان لاهیجان با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال از سوی کارگروه استان تصویب و به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر جانبازی ظهر چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لاهیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان لاهیجان جزء شهرستان های پیشرو در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان گیلان است.

وی با اشاره به ارسال طرح های اشتغالزایی به کارگروه فنی اشتغال استان، افزود: در صورت تصویب این طرح ها برای یک هزار و ۷۴۶ نفر در شهرستان لاهیجان فرصت شغلی ایجاد می شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خاطرنشان کرد: تاکنون در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان لاهیجان تعداد ۳۶۹ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) با اعتباری بیش از ۹۵۶ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه کارگروه فنی استان ارسال‌شده است.

جانبازی تصریح کرد: در حال حاضر ۶۳ طرح اشتغالزایی شهرستان لاهیجان با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۴۳۱ میلیون ریال از سوی کارگروه استانی تصویب و به بانک های عامل معرفی شده است.

کد خبر 4350887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha