۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۱

رئیس خانه صنعت و معدن استان کردستان:

قوانین حاکم بر تولید باعث مشکلات جدی برای سرمایه گذار می شود

قوانین حاکم بر تولید باعث مشکلات جدی برای سرمایه گذار می شود

سنندج - رئیس خانه صنعت و معدن استان کردستان گفت: قوانین فعلی حاکم بر تولید در کشور نه تنها حامی تولید نیست بلکه این مهم را به گِل نشانده است و باید در راستای اصلاح آن گام برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله کاردانی شامگاه پنج شنبه در شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و موانع تولید استان کردستان که در استانداری برگزار شد، گفت: مانع غیر قابل حلی در کردستان برای تولید وجود ندارد و تمامی مسئولین همراه تولید در این استان هستند.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کردستان با بیان اینکه استان کردستان جزو مناطق پر پتانسیل در کشور است، عنوان کرد: قوانین جاری حاکم بر تولید اصلی ترین مانع تولید است و دست همه مسئولین و بانک ها را بسته است.

وی افزود: قوانین فعلی حاکم بر تولید در کشور نه تنها حامی تولید نیست بلکه این مهم را به گِل نشانده است.

کاردانی گفت : با توجه به اینکه اصلاح قوانین زمان بر است مجموعه اجرایی دولت و هیات وزیران می توانند تا زمان اصلاح قوانین مصوبات جلسات و کارگروه های استانی را لازم الاجرا بدانند تا چرخ تولید در استان بچرخد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کردستان اظهار کرد: عدم ثبات در بازار بزرگ ترین لطمه را به تولید زده و تولید کنندگان را سردرگم کرده است و که باید دولت در این زمینه ورود پیدا کنند.

کد خبر 4351628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha