۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۹

امام جمعه ایلام:

توسعه فرهنگ اهل بیت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

توسعه فرهنگ اهل بیت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هر چه سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جامعه حاکم باشد، توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام الهی خنثی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدنقی لطفی روز یکشنبه در دیدار با اعضای کاروان خدام رضوی افزود: عشق و محبتی که در میان ملت ایران نسبت به خاندان عصمت و طهارت (ع) وجود دارد از بین رفتنی نیست.

وی تاکید کرد: این ملت این شور و عشق را قرن هاست که با خود با افتخار و سرافرازی یدک می کشند و با وجود اینکه دشمنان در طول تاریخ تلاش کرده اند این رابطه را مخدوش کنند ولی همچنان محبت شیعیان نسبت به آل علی (ع) نمود بیشتری دارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به وجود بارگاه منور امام رضا (ع) در کشورمان گفت: هشتمین سرور آسمان امامت و ولایت به عنوان صاحب این کشور اسلامی همواره عنایت خود را شامل مردم ایران اسلامی کرده و این محبت نیز دو طرفه بوده و اشتیاقی که عموم مردم نسبت به علی ابن موسی الرضا (ع) از خود نشان می دهند وصف ناشدنی است.

آیت الله لطفی با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت گفت: استقبال از کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم بیانگر عمق علاقه و ارادت مردم به اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) است که وجود بارگاه ایشان در ایران اسلامی نهایت افتخار برای این کشور محسوب می شود.

امام جمعه ایلام گفت: امروز ایلام به برکت اهل بیت و امام حسین(ع) استان ایلام به قدمگاه میلیونها زائر تبدیل شده و مردم این استان در پذیرایی از زائران اربعین حسینی سنگ تمام می گذارند.

کد خبر 4353808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha