۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۹

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد؛

حضورتیم های ملی تنیس روی میز ایران باترکیب کامل درمسابقات جاکارتا

حضورتیم های ملی تنیس روی میز ایران باترکیب کامل درمسابقات جاکارتا

اراک- رئیس کمیته مسابقات و سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم های ملی بانوان و آقایان فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی با ترکیب کامل در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور پیدا می کنند.

پیمان حسنی در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک، اظهار داشت: تیم های بانوان و آقایان تنیس روی میز با همان ترکیب حضور در رقابت های جهانی که در اردیبهشت سال جاری در سوئد برگزار شد، در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور پیدا می کنند.

وی افزود: طی سال جاری پنج دوره مسابقات با عنوان تور ایرانی رده بزرگسالان در پنج استان کشور شامل استان مرکزی(اراک)، اصفهان، قزوین، آبادان و زاهدان برگزار می شود.

حسنی خاطر نشان کرد: اولین دوره مسابقات تور ایرانی رده بزرگسالان آقایان با شرکت ۱۵۴ ورزشکار از ۲۹ استان کشور از تاریخ یکم مردادماه به مدت چهار روز به میزبانی اراک آغاز و برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ داور قضاوت مسابقات را برعهده دارند، بیان داشت: در پایان پنج تور بازیکنانی که بیشترین امتیاز تور رنکینگ ملی را به دست بیاورند، وارد مرحله انتخابی تیم ملی می شوند.

حسنی خاطر نشان کرد: همچنین طی سال جاری در رده سنی هشت سال به بالا مسابقات کشوری در نقاط مختلف کشور برگزار می شود که تا کنون ۱۷ استان کشور درخواست میزبانی را به فدراسیون تنیس روی میز ارایه کرده اند.

عماد ثاقبی، دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: همه شرایط برای برگزار مسابقات تور ایرانی تنیس روی میز رده سنی بزرگسالان در اراک آماده است.

وی افزود: همچنین بازیکنانی از شهرهای اراک، خمین، تفرش و دلیجان در این مسابقات حضور دارند.  این مسابقات در سالن ورزشی ورزشگاه شهدای پنجم مرداد از تاریخ یکم مردادماه آغاز و تا چهارم ادامه دارد و به نفرات اول تا سوم علاوه  بر حکم و مدال، جوایز نقدی اعطا می شود.

کد خبر 4354184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha