۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۱

معاون اقتصادی رئیس جمهور خبر داد:

حمایت جدی دولت از طرح‌های کارآفرینی در لرستان

حمایت جدی دولت از طرح‌های کارآفرینی در لرستان

خرم‌آباد- معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: من با پیام حمایت جدی دولت از طرح‌های کارآفرینی به لرستان آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توفیق سفر به استان لرستان را پیدا کردم، اظهار داشت: امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شرکت کردیم و به دنبال آن جلسه ای با جمعی از نخبگان داشتیم؛ مطالب بسیار خوبی هم در رابطه با مطالب اقتصادی و هم در رابطه با مسائل فرهنگی و سیاسی مطرح شد.

وی با بیان اینکه دو طرح در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد، یکی در حوزه ارتقاء سطح و جایگاه کشاورزی استان بود که در ارتباط با ۳ استان دیگر است، تصریح کرد: در این رابطه طرح جامعی عرضه شد و استاندار لرستان تقبل کردند که پرچمداری این طرح که فرااستانی است را برعهده بگیرند.  

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه طرح دیگری در بحث گردشگری مطرح شد، در مورد جذب سرمایه گذار بحث شد و ان شاء الله در مرکز هم حمایت لازم را خواهیم کرد، افزود: در منابع صندوق توسعه ملی یکی از زمینه هایی که اولویت دارد پروژه های گردشگری است که لرستان هم ظرفیت خوبی در این حوزه دارد.

نهاوندیان با اشاره به اینکه در جلسه نخبگان هم بیشتر بحث ها در رابطه با استفاده از سرمایه استان و پتانسیل های اقتصادی بود، گفت: اگر بخواهیم در مقابله با آسیب های اجتماعی و شکوفا کردن استعدادهای استان از نیروهایی استفاده کنیم باید از نخبگان استان بهره بگیریم که بیشترین آشنایی و دلبستگی را به رشد استان دارند، در این رابطه تشکل های استان باید مورد حمایت قرار بگیرند؛ رسانه ها نقش دارند و باید حمایت لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: من با پیام حمایت جدی دولت از طرح های کارآفرینی به استان آمدم و از استان پیام آمادگی و نشاط را به مرکز خواهم برد.

کد خبر 4354260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha