۱ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۴۰

حاشیه مراسم برترین ها؛

شوخی عجیب برانکو و هت‌تریک شفر/ سازمان لیگ عادت بدش را ترک نکرد!

شوخی عجیب برانکو و هت‌تریک شفر/ سازمان لیگ عادت بدش را ترک نکرد!

مراسم بهترین های فوتبال ایران بدتر از سالهای گذشته در اوج بی نظمی و با تاخیری نزدیک به یکساعت آغاز شد. مهمانان برای ورود به سالن با مشکلات زیادی مواجه شدند و برخی برگشتند!

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معرفی بهترین های فوتبال و فوتسال که قرار بود با نظم خاصی برگزار شود همانند سالهای گذشته در اوج هرج و مرج آغاز شد و شرایط برای حضور مهمانان در مراسم بسیار سخت شده بود.

* مهدی تاج، وینفرد شفر، برانکو ایوانکوویچ، علی کفاشیان، محمد ناظم الشریعه، محمود فکری و جمعی از پیشکسوتان فوتبال ایران حضور داشتند.

* بسیاری از مهمانان با توجه به اینکه کارت ورود در دست داشتند نتوانستند وارد سالن شده و همین مسئله باعث شد تا  برخی از آنان با عوامل برگزاری درگیری لفظی شدید پیدا کنند.

* در این بین گریه نوجوانی که اصرار داشت وارد سالن شده تا بتواند بازیکنان محبوب خود را از نزدیک ببیند جمعی از مهمانان را ناراحت کرد و عده ای به نشانه اعتراض محل برگزاری را ترک کردند.

* حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که به دلیل بی نظمی مراسم نتوانست وارد سالن شود با ناراحتی و گلایه از وضعیت موجود محل مراسم را ترک کرد. حسن روشن در این مورد گفت: برای گاو و گوسفند احترام بیشتری قائل بودند! برای برگزار کنندگان مراسم متاسف هستم.

* مراسم با مولودی خوانی میلاد حضرت امام رضا(ع) آغاز شد و دقایقی ابتدایی به این امر اختصاص داشت.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نخستین سخنران مراسم بود که از اهالی فوتبال به خاطر برگزاری مسابقات در یکسال گذشته تقدیر کرد. تاج در صحبت هایش اعلام کرد که رهبر انقلاب دو بار برای فوتبال پیغام دادند که ما هر دو بار باخته بودیم. درحالی که تیم ملی ایران در جام جهانی فقط یک شکست برابر اسپانیا داشت و مراکش را برد و با پرتغال هم مساوی کرد.

* جوایز برترین های فوتبال پایه را اسماعیل حلالی بازیکن پیشین پرسپولیس اهدا کرد.

* درحالی که بیش از یکساعت از زمان ابتدایی مراسم به اهدا جوایز تیم های پایه و فوتبال و فوتسال بانوان اختصاص داشت و ساعت به ۲۴ نزدیک می شد، تعدادی از مهمانان سالن را ترک کردند.

* علی کفاشیان که برای اهدا جوایز فوتسال حضور داشت به شوخی اعلام کرد که تاج گفته لبخند نزند.

* درحالی که نیمه شب عبور کرده بود هنوز مراسم اهدا جوایز تیم های غیر از لیگ برتر فوتبال به پایان نرسیده بود. این در حالی بود که برخی مهمان با چشمانی خواب آلود مراسم را پیگیری می کردند.

* دکتر گودرزی معاون استاندار تهران جایزه بهترین هیات فوتبال را اهدا کرد. وی از مسئولانی که از خانواده ها در ورزشگاه آزادی پذیرایی کرده بودند تشکر و تاکید کرد که این برنامه ها ادامه خواهد داشت. 

* علیرضا بیرانوند که به عنوان بهترین دروازه بان لیگ هفدهم انتخاب شد گفت: این جایزه را مدیون برانکو آقای گرشاسبی هستم و این جایزه را به مجموعه باشگاه پرسپولیس تقدیم می کنم. 

* سیدجلال حسینی که به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر انتخاب شده بود، گفت: اینکه الان در کشور ما امنیت برقرار است و شادی می کنیم مدیون شهدای مدافع حرم هستیم که باید به خانواده هایشان تسلیت گفت. 

* زمانی که امید ابراهیمی به عنوان بهترین هافبک انتخاب شد مجری برنامه از وینفرد شفر خواست تا به جای او جایزه اش را دریافت کند. شفر در مورد ابراهیمی گفت: برای امید ابراهیمی خوشحالم که یکی از بهترین بازیکنان ما بود و در جام جهانی هم یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بود. 

* شفر لحظاتی بعد دوباره برای گرفتن جایزه سرور جباروف دعوت شد. جباروف به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر انتخاب شد اما در این مراسم حضور نداشت. 

* زمانی که برانکو برای دریافت جایزه بهترین مربی لیگ هفدهم حضور پیدا کرد، مجری برنامه از وینفرد شفر هم دعوت کرد تا برای سومین بار روی صحنه بیاید و با برانکو عکس یادگاری بگیرد.

* برانکو که برای دریافت جایزه اش آمده بود در صحبت هایش از مسئولان باشگاه تشکر کرد و در ادامه خطاب به حضار گفت: من دو صحبت دارم که یکی کوتاه است و یکی هم طولانی. او در بخش کوتاه صحبتش گفت: از همه تشکر می کنم. در حالی که همه منتظر ادامه صحبت های او بودند گفت: تمام شد! او این را به شوخی گفت.

* سازمان لیگ که در چند سال اخیر برگزاری مراسم در ساعات ابتدایی بامداد را تجربه کرده است این بار هم عادت بدش را ترک نکرد و مراسم معرفی برترین ها تا بامداد ادامه داشد. 

کد خبر 4355339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
      0 0
      خیلی اغراق کردید