۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان تامین اجتماعی اعلام کرد:

دیدار با رؤسای ١٠ تشکل رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری

دیدار با رؤسای ١٠ تشکل رانندگان درون‌شهری و برون‌شهری

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: تعامل با شرکای اجتماعی سازمان از رویکردهای اصلی معاونت فرهنگی است و دیدار با رؤسای ١٠ تشکل رانندگان درون شهری و برون شهری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی موسوی با بیان اینکه تعامل با تشکل های کارگری  بر مبنای پایبندی به اصل سه جانبه گرایی در اداره کل فرهنگی بیمه شدگان صورت می پذیرد، اظهار داشت: دیدار با رؤسای تشکل های رانندگان درون شهری و برون شهری، تبادل نظر و بررسی مشکلات مطرح شده از سوی آنان ما را در برنامه ریزی بهتر و سازنده برای بیمه شدگان و اصناف یاری می کند.

وی با اشاره به خدمات غیر حضوری که تأمین اجتماعی در طی سالیان اخیر به بیمه شدگان ارائه می کند، افزود: همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی تلاش زیادی برای تکریم ارباب رجوع و کاهش تعداد دفعات مراجعه آنان به شعب انجام داده اند و در تلاش برای گسترش این خدمات هستند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار داشت: اطلاع رسانی صحیح و به موقع به ذینفعان و بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی،معرفی مرکز ارتباطات مردمی CRMو عملکرد این واحد در پاسخگویی به بیمه شدگان در سراسر کشور و تشریح و معرفی کارکردها و وظایف معاونت فرهنگی سازمان تأمن اجتماعی از محورهای اصلی در این دیدار بود.

وی با بیان اینکه تعاملی مناسب و سازنده است که مصالح سازمان و منافع متقاضیان و مخاطبین را تواماً مورد اهتمام جدی قرار دهد، افزود: اداره کل فرهنگی بیمه شدگان در سال جاری با برگزاری کارگاه های آموزشی، دیدار با تشکل ها و اصناف و تلاش برای گسترش پوشش بیمه ای بین آحاد مختلف و شناساندن فرهنگ بیمه ای به آنان همسو با اهداف کلان برای اعتلای سازمان گام بر می دارد.

موسوی اطلاع رسانی به رانندگان بیمه شده تأمین اجتماعی، ارتباط و نشست با سایر کانون ها، بهبود ساختار شرایط مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان را از موارد و درخواست های رؤسای تشکل های رانندگی اعلام کرد.

کد خبر 4355755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha