۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶

دیدار فرمانده ناجا با رئیس پلیس فدرال آلمان؛

لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجارب

لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجارب

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با رئیس پلیس فدرال آلمان بر لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجارب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری و هیئت همراه با دکتر  رومن رئیس پلیس فدرال آلمان و مسئولان بلند پایه این پلیس دیدار و از بخش های مختلف و توانمندی های پلیس این کشور بازدید کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به تجربه پلیس جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله با ناامنی و گروه ‏های تروریستی، اظهار داشت: در چهل سال گذشته بیش از 12 هزار نفر از کارکنان پلیس در راستای تامین امنیت مردم و حفاظت از مرزهای کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با تاکید بر عزم پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: پلیس از تمام توانمندی های خود برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر به کشور‏های اروپایی استفاده کرده است.

در ادامه این سفر، سردار اشتری در دیدارهای جداگانه خود با مقامات و نهادهای امنیتی، فرماندهان دریابانی، آکادمی،پلیس ضد شورش آلمان، رئیس پلیس راه آهن شهری فرانکفورت و رئیس پلیس فرودگاه این شهر پیرامون موضوعات مورد علاقه بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین فرمانده ناجا و هیئت همراه از سیستم مانیتورینگ پلیس راه آهن، قسمت کنترل اسناد و مدارک مسافرتی، موزه تجهیزات پلیس و شبیه سازی عملیات نجات فردی رها شده در دریا بازدید کرد.

کد خبر 4356944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha