نماینده اردن در سازمان ملل تأکید کرد؛

قانون کشور یهود سیاست جدایی نژادی در اراضی اشغالی را تقویت می کند

قانون کشور یهود سیاست جدایی نژادی در اراضی اشغالی را تقویت می کند

نماینده اردن در سازمان ملل ضمن تأکید بر حمایت کشورش از حقوق مردم فلسطین گفت که قانون کشور یهود که به وسیله کنست اسرائیل تصویب شده سیاست جدایی نژادی در اراضی اشغالی را تقویت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «هلا»، «سیما بحوث» نماینده دائمی اردن در سازمان ملل تأکید کرد: اردن با تلاش های دائمی اسرائیل برای تغییر وضعیت قانونی و تاریخی حریم شریف قدس  دست و پنجه نرم می کند.

وی fh اشاره به تجاوزهای مکرر اسرائیل علیه مردم فلسطین گفت: اردن به حمایت های خود از قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس ادامه خواهد داد.

بحوث در ادامه اقدامات اسرائیل در تجاوز به حقوق مردم فلسطین به ویژه در خان الاحمر، ابو نوار و حملات اخیر علیه غیرنظامیان در نوار غزه تحت محاصره را محکوم کرد و گفت محاصره نوار غزه انسان دوستانه نیست.

وی همچنین بر اهمیت قطعنامه شورای امنیت در خصوص حمایت بین المللی از غیرنظامیان فلسطینی پافشاری کرد و خواستار ارائه توصیه های عملی برای اجرای این قطعنامه شد.

نماینده اردن به تصویب قانون کشور یهود هم واکنش نشان داد و گفت که این قانون سیاست جدایی نژادی در اراضی اشغالی را تقویت کرده و با همه قوانین بین المللی در تضاد است. وی از جامعه جهانی خواست با این قانون و پیامدهای آن مقابله کند.

کد خبر 4356998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha