۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۴

معاون آب و فاضلاب خراسان شمالی:

روند اجرای طرح فاضلاب شهری در بجنورد شتاب می گیرد

روند اجرای طرح فاضلاب شهری در بجنورد شتاب می گیرد

بجنورد_ معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با پیگیری انجام شده و همکاری شهرداری بجنورد، ترمیم آسفالت توسعه فاضلاب شهری بجنورد شتاب می گیرد.

عباسعلی گریوانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش از این مرمت آسفالت پس از طرح اجرای فاضلاب شهری با هزینه بالاتری از دیگر شهرستان های استان انجام می شد که با همکاری شهرداری بجنورد از این پس مرمت بر عهده شرکت آب و فاضلاب قرار داده شد.
گریوانی افزود: هم اکنون روند اجرای فاضلاب شهری در دو شهر اسفراین و شیروان از پیشرفت خوبی برخوردار است اما بجنورد به عنوان مرکز استان هنوز از برنامه عقب تر است.
وی تصریح کرد: بحث اجرای فاضلاب بجنورد از سال ۶۹ آغاز شد اما به دلیل ضعف در تامین منابع مالی، سطح آب و موارد دیگر نتوانستیم آنطور که باید در این زمینه پیشرفت داشته باشیم اما طی دو سال گذشته با پیگیری های انجام شده از سوی وزارتخانه و همچنین فاینانس روند اجرا فاضلاب رو به پیشرفت است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی همچنین درباره مشکلات گلستان شهر گفت: پیش از این شرایط اجرای فاضلاب و مرمت آسفالت این نقطه از شهر نامشخص بود که طی چند روز گذشته با مشخص شدن پیمانکار این مشکل نیز به زودی رفع می شود.
گریوانی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۰ هزار انشعاب جدید در شهرهای استان هدفگذاری شده که از این تعداد ۵۰۰ اشتراک مربوط به شهرستان اسفراین، ۱۵۰۰ اشتراک آشخانه، ۲۵۰۰ اشتراک شیروان و ۵ هزار اشتراک نیز در بجنورد است.
کد خبر 4357004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha