۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۱

امام جمعه ابهر:

نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد است

نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد است

زنجان - امام جمعه ابهر گفت: نمازجمعه پایگاه بصیرت‌افزایی و مبارزه با کانون‌های فساد و فتنه‌برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با بیان اینکه  نهاد نمازجمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است، افزود: دفتر نهاد نمازجمعه پناهگاه و ملجاء برای مردم بزرگوار است. دیگر از خدمات ارزنده نهاد نمازجمعه، ساخت مصلای بزرگ الغدیر است که مع‌الاسف به خاطر نبود اعتبارات فعلا راکد مانده است.

وی با بیان اینکه نمازجمعه یک رسانه بزرگ است، ادامه داد: این رسانه با کم‌ترین هزینه بیشترین خدمت را به بشریت ارائه کرده است و تریبونی که سفیران الهی از آن پایگاه با مردمان روبه‌رو می‌شوند و سخن می‌گویند و حجاب و حفاظ و دیوارهای مصنوعی بین گوینده و شنونده وجود ندارد.

رحیمی افزود: نمازجمعه مروج و مبین سبک زندگی ایرانی اسلامی است. نمازجمعه گره‌گشای نیازهای ذهنی مخاطبان به‌ویژه نسل جوان در زمینه‌های اعتقادی، علمی و سیاسی است. نمازجمعه منبع آشنایی مردم با جریان‌های سیاسی و توطئه دشمنان است.

امام جمعه نمازجمعه ابهر با تاکید بر اینکه نهاد نمازجمعه دنبال حزب و جناح نیست، ادامه داد: نمازجمعه یک نهاد مردمی تابع ولایت و مسیر او مسیر قرآن و عترت و به دنبال خطوط ولایت و نظام اسلامی است.

رحیمی به برکات نهاد مقدس نمازجمعه در شهر ابهر اشاره و اظهار کرد: یکی از برکات نهاد مقدس نمازجمعه مرکز علمی حوزه علمیه خواهران است که امروز حدود ۲۰۰ نفر در حوزه علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند و دیگر برکات نهاد نمازجمعه ساخت مرکز علمی بزرگ حوزه علمیه برادران در حدود ۱۰ هزار مترمربع است که به لطف الهی در آینده بسیار نزدیک این مجموعه افتتاح خواهد شد.

کد خبر 4358216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha