۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱

امام جمعه الشتر:

«نمازجمعه» نمایش اقتدار و قدرت نظام اسلامی است

«نمازجمعه» نمایش اقتدار و قدرت نظام اسلامی است

الشتر- امام جمعه الشتر گفت: «نمازجمعه» نمایش اقتدار و قدرت نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت:  نماز جمعه نمایش اقتدار و قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در نماز جمعه بیانگر یک رفراندوم انقلابی و یک بیعت مجدد با آرمان های والای انقلاب و ولایت فقیه در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: نماز وحدت آفرین جمعه از شئونات رهبری و ولایت فقیه است.

امام جمعه الشتر افزود: نماز جمعه محلی است برای تجمع مومنین به دور از هرگونه گرایشات و جریان‌های سیاسی و حزبی، در نماز جمعه باید اهداف والای انقلاب تشریح و به وحدت و همدلی تکیه شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع سفیران و مسئولان نمایندگی ایران در خارج از کشور گفت: سیاست خارجی ما باید مبتنی بر قانون اساسی باشد، نماینده جمهوری اسلامی ایران نباید در هیچ مقطعی ترس داشته باشد، نگاه مسئولان باید انقلابی باشد و جواب یاوه گویان در حوزه دیپلماسی نیز با تکیه بر اصول انقلابی داده شود.

وی گفت: ترامپ رئیس جمهور آمریکا آرزوهایی که در سر دارد را به گور خواهد برد و جواب کوبنده ملت به یاوه گویی های خود را خواهد دید.

امام جمعه الشتر با بیان اینکه در حوزه اقتصاد هم باید وحدت و همدلی و همگرایی به پیش رفت، تصریح کرد: ملت ایران پای بند همه ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تا پای جان از آن دفاع خواهد کرد.

کد خبر 4358296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha