۷ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۳۶

افشین واعظی در گفتگو با مهر:

«هاراگیری» قصه زندگی خودم است/ ماجرای «من» و ۸ حس درونی‌اش

«هاراگیری» قصه زندگی خودم است/ ماجرای «من» و ۸ حس درونی‌اش

کارگردان نمایش «هاراگیری» عنوان کرد بخش زیادی از داستان این اثر نمایشی براساس زندگی شخصی‌اش شکل گرفته است.

افشین واعظی کارگردان نمایش «هاراگیری» که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است به خبرنگار مهر گفت: «هاراگیری» تا ۹ مردادماه در سالن شماره سه تماشاخانه شهرزاد روی صحنه خواهد بود و تا امروز نیز از استقبال مخاطبان و بازخوردهایشان راضی بوده ام.

وی درباره مضمون نمایش توضیح داد: «هاراگیری» روایت زندگی آدمی از کودکی تا ۳۰ سالگی است که می خواهد خودکشی کند اما در حین خودکشی اتفاقاتی رخ می دهد و شاهد چالش های این فرد با درونش هستیم. بخش زیادی از قصه این نمایش از زندگی خود من الهام گرفته شده است و بقیه اتفاقات تخیلی هستند.

واعظی ادامه داد: اتفاقاتی که در کودکی و نوجوانی برایم رخ داده است مثل کنکور، انتخاب رشته، تصمیم برای کار کردن و ... در این نمایش به تصویر کشیده می شوند. در واقع مخاطبان در ۱۳ صحنه برش های متفاوتی از جامعه و تقابل جامعه با یک جوان و برعکس را شاهد هستند. در نمایش نیز خودم نقش خودم را بازی می کنم.

این کارگردان تئاتر درباره ویژگی های نمایش عنوان کرد: در این نمایش ۲ جهان به صورت موازی روایت می شود؛ جهان شخصیت اصلی نمایش که «من» نام دارد و به صورت رئالیستی به نمایش در می آید و دیگر جهان ۸ حس درونی «من» که به صورت فانتزی و سوررئال هستند و به صورت همزمان با یکدیگر و با هم پیش می روند.

وی در پایان درباره تامین هزینه های نمایش بیان کرد: نمایش تهیه کننده دارد اما نه به معنای یک تهیه کننده تجاری بلکه یکی از بازیگران تهیه کننده کار شده است و ما تلاش می کنیم که پول او را برگردانیم بنابراین روی برآورد مالی اجرا حساب باز نکرده ایم و تنها به فکر تامین هزینه هایمان هستیم.

مهسا اکبری، امید رضایی، سعید عظیمی، محمدرضا علیپور، مهسا غلامی، محمدرضا، حامد مقدسی، امید ملانوروزی، افشین واعظی بازیگران «هاراگیری» هستند که تا ۹ مردادماه ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود.

کد خبر 4358843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha