۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین:

۳۵۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در قزوین تشکیل شد

۳۵۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در قزوین تشکیل شد

قزوین- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: سه هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان روز یکشنبه با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و اعضای کمیسیون در محل استانداری  قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه از فعال شدن کمیسیون فرعی مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان ها با همکاری اتاق اصناف خبر داد.

وی افزود: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ پرونده توسط سازمان صمت استان تشکیل شده و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: در این راستا تاکنون دو هزار و ۵۰۰ رای در این زمینه صادر شده است.

وی گفت: با ابلاغ دولت و مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور ورود یک هزار و ۴۰۰ قلم کالا به کشور ممنوع اعلام شده که این تصمیم دولت در راستای حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی انجام گرفته که مورد استقبال صنعتگران قرار گرفته است.

ثبت نام طرح ناظران افتخاری

پرزحمت افزود: با توجه به برنامه های دولت و نظر به شرایط ویژه اقتصادی کنونی و ضرورت بهره گیری از تمام ظرفیت‌های موجود برای ایجاد ثبات و نظارت بر بازار، ضرورت استفاده حداکثری از مشارکت‌های مردمی برای تحقق این مهم و توجه بیش از پیش به طرح ناظران افتخاری در دستورکار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: افراد علاقمند در صورت تمایل با مراجعه به پورتال سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می توانند نسبت به ثبت نام در گروه ناظران‌افتخاری، اقدام کنند.
 

کد خبر 4359987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha