۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۲

سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های کرمانشاه خبر داد

معرفی ۹۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله زده

معرفی ۹۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله زده

کرمانشاه_ سخنگوی شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه از معرفی بیش از ۹۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات در مناطق زلزله زده برای دریافت تسهیلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فلاح امروز یکشنبه در در نشست خبری مدیران کل شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان کرمانشاه (مالیاتی، گمرک، بانک، بیمه، بورس واموال تملیکی)  که در محل سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: در زمینه پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بانک های صادرات ، سپه ، تجارت ، مسکن ، کشاورزی و ملت درحال فعالیت هستند که در ۹ شهر و ۲ بخش این تسهیلات درحال پرداخت است.

سخنگوی شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکل کنونی ما بحث آماده کردن بسترهای سیستم بانکی است،  تصریح کرد: امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

وی تصریح کرد: طی چهار ماه اول امسال برای ۶ هزار نفر تشکیل پرونده شده است که اکنون ۱۵۰۰ پرونده تعیین شعبه شده است که مبلغ این وام ها ۱۵ میلیون تومان و برای ایثارگران ۳۰ میلیون تومان است که در ۶۰ قسط ۲۵۰ هزار تومانی قابل بازپرداخت است.

فلاح از پرداخت ۲ هزار و ۵۲۵ مورد تسهیلات ازدواج خبر داد و افزود: در زمینه وام خود اشتغالی کمیته امداد ، بهزیستی و بنیاد شهید ۲ هزار و ۳۰۰ پرونده تشکیل شده است که حدود ۱۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

سخنگوی شورای هماهنگی بانک های استان کرمانشاه همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان بیان کرد: تعداد افراد معرفی شده جهت تسهیلات زلزله زدگان ۹۰ هزار و ۴۷۱ نفر به مبلغ ۱۵/۴۲۲/۱۵۷ میلیون ریال بوده است که در این زمینه  تعداد قرارداد بسته شده ۸۲۷۷۸ نفر به مبلغ ۱۲/۹۵۳/۴۹۱ میلیون ریال است و تا کنون  به ۷۲۹۴۳ نفر به مبلغ ۸/۱۸۳/۲۰۵ میلیون ریال پرداخت شده است.

سهرابی کارشناس بورس هم در این نشست اظهار داشت: ۵۴۷ سهم به مبلغ ۱۴۲۱ میلیارد ریال خرید و فروش شده که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی از صادر شدن ۷۶۸ کد خبر داد و افزود: شاهد افزایش  ۱۲۱ درصدی در این زمینه هستیم.

سهرابی بیان کرد: کلاس های آموزشی رایگان درحال برگزاری است که عموم مردم می‌توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

کد خبر 4360126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha