۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

رونق گردشگری با احیای تالاب «صالحیه»

رونق گردشگری با احیای تالاب «صالحیه»

کرج - مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز احیای تالاب صالحیه را با اهمیت توصیف کرد و گفت: با احیای این تالاب گردشگری رونق می‌یابد.

فرخ الدین صابری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت احیای تالاب صالحیه در حوزه گردشگری، اظهار کرد: این تالاب می‌تواند جنبه اقتصادی و گردشگری داشته باشد به همین منظور از متولیان امر می‌خواهیم که در راستای احیای آن اقدام کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه احیای تالاب صالحیه بر عهده سازمان محیط‌زیست است، تأکید کرد: میراث فرهنگی نمی‌تواند برای احیای این تالاب برنامه‌ای داشته باشد چراکه این اقدام در حوزه تخصصی محیط‌زیست است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان البرز بابیان اینکه این اداره پس از احیای تالاب صالحیه می‌تواند در حوزه‌های مختلف جذب گردشگر، ایجاد بازارچه‌های محلی و غیره اقدام کند، خاطرنشان کرد: پیش از احیای تالاب اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم.

وی با اشاره به اهمیت احیای تالاب صالحیه در راستای ایجاد اشتغال، تصریح کرد: با احیای این تالاب می‌توانیم چشم‌اندازی برای ایجاد مشاغل مختلف برای مردم محلی نظرآباد ترسیم کنیم و علاوه بر آن تالاب را به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری استان البرز در کشور مطرح کنیم.

کد خبر 4360660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha