۹ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۴۱

تلویزیون آلمان:

ترامپ هویج را به ایران نشان داد

ترامپ هویج را به ایران نشان داد

یکی از شبکه های تلویزیونی آلمان از پیشنهاد گفتگوی رئیس جمهوری آمریکا با ایران به عنوان سیاست تشویقی ترامپ در راستای سیاست چماق و هویج برای ایرانی ها نام برد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه آ ار د آلمان در تحلیلی از پیشنهاد گفتگوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به مقامات ایرانی به عنوان هویج و کنایه از سیاست «چماق و هویج» نام برد. 

نگارنده این تحلیل آورده است: ترامپ که از زمان آغاز دوره ریاست جمهوری خود توافق هسته ای غرب با ایران را مورد انتقاد قرار داده بود بدون هیچ پیش اعلامی در ماه می میلادی به طور یکجانبه از توافق هسته ای ایران خارج شد.

همان زمان ۲ موعد را برای اعمال تحریم های گام به گام علیه ایران تعیین کرد که علاوه بر ایران کشورهای اروپایی را نیز به واسطه همکاری با ایران مورد هدف قرار می داد.

در ادامه مطلب آمده است: اکنون ترامپ پس از نشان دادن «چماق» درصدد نشان دادن «هویج» به ایرانی ها بر آمده است. رئیس جمهوری آمریکا به دنبال روزنه ای برای گفتگو با مقامات ایران است، اما تاکنون چراغ سبزی از ایرانی ها دریافت نکرده است.

کد خبر 4361684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
      8 14
      ما ایرانی ها خواهان تغییر در رفتار ایالات متحده امریکا هستیم؛ شما باید هر چه زودتر از منطقه خارج شوید و دست از حمایت از تروریستها بردارید ما هم هویج را قبلاً به امریکا نشان دادیم و متاسفانه بهره نبرد
      • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
        3 6
        ما هم چماق رو نشونش میدیم
    • امیر حسین IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
      3 7
      ما ایرانی ها هم خواهان تغییر در رفتار ایالات متحده امریکا هستیم؛ شما نمی‌توانید مردم یمن را بمباران کنید و سالم از منطقه خارج شوید. شما حق قلدری در خلیج فارس را ندارید باید هرچه زودتر از منطقه خارج شوید
    • M US ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
      3 10
      ما مخالف مذاکره با آمریکا هستیم. مرگ با شرافت بهتر است تا تن دادن به زورگویی دشمنان. ما در زندگی بدون ذلت به مولایمان امام حسین(ع) اقتدا کرده ایم.
    • کورش حسینیان NL ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
      3 7
      هویج یا چماق، آمریکا و متحدانش نمی‌توانند پاشنه آشیل خود را که اسرائیل است را پنهان کنند