۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۲۹

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

تشدید اقدامات کنترلی ناوگان عمومی مسافربری در ایلام

تشدید اقدامات کنترلی ناوگان عمومی مسافربری در ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح سه روزه کنترل و برخورد با رانندگان متخلف ناوگان عمومی مسافربری در ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی و افزایش تقاضای سفرها در این روزها و استفاده هموطنان عزیز از ناوگان عمومی مسافربری برای جابه جایی خود، پلیس راه استان ایلام برای افزایش ارتقای ایمنی این دسته از وسایل نقلیه و آسودگی سفر مسافران نسبت به تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با رانندگان متخلف در طول اجرای طرح اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح، ماموران پلیس راه با تخلفات این دسته از وسایل نقلیه به ویژه تخلفات حادثه ساز شامل(سبقت-سرعت-تجاوز به چپ-کمربند ایمنی-نقص سیستم روشنایی و تلفن همراه)برخورد خواهند داشت.

سرهنگ همتی زاده در پایان به مسافران توصیه کرد: در صورت ارتکاب تخلفات حادثه ساز(سبقت-سرعت-انحراف به چپ-استفاده از تلفن همراه و...) و همچنین خوردن و آشامیدن توسط رانندگان وسایل نقلیه مسافربری مراتب از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰ به پلیس راههای مسیر اعلام تا ماموران پلیس راه با رانندگان متخلف برخورد کند.

کد خبر 4363715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha