۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۳۳

امام جمعه ابهر:

مردم در انتظار برخورد شدید دستگاه قضا باتروریست‌های اقتصادی هستند

مردم در انتظار برخورد شدید دستگاه قضا باتروریست‌های اقتصادی هستند

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: مردم در انتظار برخورد شدید دستگاه قضا با تروریست‌های اقتصادی هستند که امنیت کسب و کار را در جامعه مختل و وضعیتی آشفته رقم زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر با بیان اینکه امروز جبهه جنگ دشمن، بیش از همیشه اقتصادی است و در این جبهه و عرصه است که دشمن صرفا شعار نمی‌دهد و فقط رجز نمی‌خواند، بلکه رسما وارد شده است، افزود: همانطور که در نبرد آتشین نظامی، دشمن این مرز و بوم بیش از هر چیز به خاطر وحدت و انسجام داخلی و محکم بودن درون، راه به جایی نبرد، در میدان نبرد اقتصادی هم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، به شرط آنکه اینجا هم از درون محکم باشیم و ضمن تقویت اعتماد مردم و پرهیز از تفرقه و اختلافات ویرانگر و خودخواهانه، سخت هوشیار باشیم و از خطری که از درون ما را تهدید می‌کند و منتظر است تا در بزنگاه‌های حساس خنجر خود را به پشت ما وارد کند، غافل نباشیم.

وی ادامه داد: اجازه فعالیت‌های خراب‌کارانه و تفرقه‌افکنانه به‌ویژه به کسانی که در داخل ناآگاهانه و یا مغرضانه، شرایط حساس مملکت را فرصتی برای تکاثر و احتکار و افزودن بر سرمایه‌های نامشروع و کسب منافع زیاده‌خواهانه می‌دانند و عزت و استقلال و حیات یک ملت را بازیچه بازیگری‌های کثیف و حرام‌خوارانه خود قرار می‌دهند، ندهیم و فضا و بستر و عرصه را برای عرض‌اندام آن‌ها سخت تنگ کنیم اما متأسفانه تا به حال در این‌باره بعضی جاها و پاره‌ای وقت‌ها غفلت کرده‌ایم.

رحیمی افزود: نکته‌ای که در این میان باید از آن غفلت نشود، آن است که مردم در انتظار برخورد شدید دستگاه قضا با تروریست‌های اقتصادی هستند که امنیت کسب و کار را در جامعه مختل و وضعیتی آشفته رقم زده‌اند.

امام جمعه ابهر افزود: امروز باید هوشیار باشیم و میدان جنگ را گم نکنیم، به درگیری‌های فرعی و توهمی دچار نشویم، امروز جبهه جنگ دشمن، بیش از همیشه اقتصادی است و در این جبهه و عرصه است که دشمن صرفا شعار نمی‌دهد و فقط رجز نمی‌خواند، بلکه رسما وارد شده است.

رحیمی ادامه داد: امروز دشمن صریحاً و بی‌نقاب جنگی تمام‌عیار به راه انداخته که در آن معیشت و سفره و نان مردم را هدف قرار داده است تا شاید به هدف دیرین خود که نابودی انقلاب و تسلیم کردن مردم و احیای سلطه و چپاول‌گری خود به این کشور است، دست یابد.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که دستگاه قضا از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرده و با قلع و قمع تروریست‌های اقتصادی و عملکرد بدون اغماض و تعارف در این راستا، روح تازه‌ای به کالبد بی‌جان اقتصاد به هم ریخته کشور بدمد. برخورد بدون اغماض دستگاه قضا مردم را امیدوار و تروریست‌های اقتصادی را نسبت به عواقب اقدامات خود هراسان خواهد ساخت.

امام جمعه ابهر ادامه داد: امروز مطالبه مردم از دولت و دیگر دستگاه‌های نظام اسلامی آن است که اگر وزیر و مدیری در سال‌های اخیر نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه کند، بدون کم‌ترین درنگ و اغماضی، نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین وی کند و فرصت‌ها را مغتنم بشمارد. همچنین مسدودسازی بسترهای فساد و شدت بخشیدن به کنترل و نظارت و بازرسی‌ها مقدم بر برخورد قضایی است و همه تلاش‌ها باید به این جهت سوق داده شود که اصلا فسادی اتفاق نیافتد تا دستگاه قضایی مجبور به کشف و برخورد با مفسدان شود.

کد خبر 4364529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha