۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳

سقوط جهانی پینگ‎پنگ‎بازان ایران در آستانه بازی‎های آسیایی

سقوط جهانی پینگ‎پنگ‎بازان ایران در آستانه بازی‎های آسیایی

ملی‎پوشان تنیس روی میز کشورمان که باید در بازی‎های آسیایی شرکت کنند در رنکینگ جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی با سقوط مواجه شده‎اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ جدید بازیکنان این رشته در هر دو بخش مردان و زنان را منتشر کرد. بر اساس رده بندی منتشرشده که مربوط به ماه آگوست می باشد، ملی پوشانکشورمان با سقوط مواجه شده اند طوری که محمدعلی روئین تن و آرمان حاجی ئی همراه با صبا صفری و پریناز حاجی لو تنها نفراتی هستند که در این رده بندی صعود داشته اند.

طبق رنکینگ منتشر شده نیما عالمیان با ۵ پله سقوط صاحب جایگاه ۷۵ شده و نوشاد عالمیان هم با ۶ پله سقوط در رده ۷۸ قرار گرفته است. همچنین افشین نوروزی و امیر احمدیان به ترتیب با ۶ و ۵ پله سقوط در رده های ۲۸۶ و ۲۹۲ جای گرفته اند.

در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز میعاد لطفی هم سقوط سه پله ای داشته و در جایگاه ۳۲۱ قرار گرفته است. در این رده بندی محمدعلی روئین تن با ۱۰ پله صعود جایگاه ۹۰۸ را به خود اختصاص داده و آرمان حاجی ئی نیز با صعود ۱۴ جایگاه ۹۲۸ را به دست آورده است.

در بخش بانوان رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ندا شهسواری با ۹ پله سقوط در رده ۲۵۸ ایستاده و مهشید اشتری هم با ۱۱ پله سقوط جایگاه ۲۷۰ را به خود اختصاص داده است.

مریم صامت نیز در این رده بندی از جایگاه ۳۴۴ به ۳۵۴ سقوط کرده است. این در حالی است که صبا صفری از رده ۶۱۳ به ۶۰۷ صعود داشته و پریناز حاجیلو نیز با ۶ پله صعود جایگاه ۷۱۷ را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 4364800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha