۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۰۳

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشکل کمبود بنزین در مازندران وجود ندارد

مشکل کمبود بنزین در مازندران وجود ندارد

ساری - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: کمبود بنزین شایعات دشمن درفضای مجازی است و اکنون هیچ مشکلی در راستای کمبود بنزین نداریم.

مجید حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمبود بنزین شایعات دشمن درفضای مجازی است اظهار داشت: کمبود بنزین در هیچ نقطه از مازندران وجود ندارد و در ساری حدود ۱۰ برابر مصرف موجود، بنزین داریم و شایعات کذب در جامعه برگرفته از فضای مجازی است.

وی گفت: دشمن همه تلاش خود را برای ناکارآمد جلوه دادن نظام به کار برده است و ما باید در این فرصت با تمام توان برای عبور از مشکلات با وحدت و همدلی تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بیان داشت: مشکلات اقتصادی در همه کشورها وجود دارد و تحریم ها و مشکلات برای سال های اخیر و امروز و دیروز ما نیست بلکه در طول انقلاب بوده است و در ادامه راه باید با برنامه محوری برای رشد و بالندگی و رفع مشکلات گام برداریم.

حسن زادگان افزود: مردم در شرایط فعلی نیازمند کمک، همراهی و رفع مشکلات هستند و مدیران باید با برنامه ریزی پاسخگوی مطالبات مردم باشند زیرا اتحاد، وحدت و همدلی مهمترین عامل توسعه است که باید در دستور کار همه ما بوده و با همدلی و اتحاد برای رفع مشکلات گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین با بیان اینکه برخی گزارشات بیانگر تبلیغات زودهنگام انتخاباتی است که این تبلیغات ممنوع و جرم است و فرمانداران در این بخش با قوت وارد عمل شده و برخورد کنند.

کد خبر 4364925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha