۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱

رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری رباط کریم خبر داد؛

صدور۷ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در رباط کریم

صدور۷ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در رباط کریم

رباط کریم- رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری رباط کریم از صدور۷ موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان خبر داد.

حمید کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار با اشاره به اینکه باید در حوزه های گردشگری گام های موثرتری برداشته شود اظهار داشت: در ۴ ماهه اول سال جاری ۲۲۰ نفر از متقاضیان مشاغل خانگی صنایع دستی با وام های ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به بانک های عامل معرفی شده اند.

کریمی با بیان اینکه شهرستان رباط کریم توان بالایی در اشتغال زایی در حوزه گردشگری دارد، افزود: افزایش ظرفیت اشتغال در این حوزه ضروری است که این امر با سرمایه گذاری در پروژه های گردشگری و رونق و توسعه این پروژه ها محقق می شود.

وی در ادامه گفت: ۷ موافقت اصولی هتل، بوم گردی، تفریحی، گردشگری و زیر ساخت گردشگری با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی با اشتغال زایی ۱۸۰ نفر صادر در این شهرستان صادر شده است.

رییس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری رباط کریم بیان داشت: با توجه به اهمیت اشتغال زایی در این حوزه و درآمدزایی صنعت گردشگری برای استان، طرح های گردشگری کارشناسی شده و مورد تائید، حمایت می شوند چرا که ساماندهی جوامع تحت پوشش این حوزه و نظارت بر فعالیت آنها، زمینه را برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم می کند.

کریمی همچنین اجرای طرح ها و پروژه های گردشگری شهرستان را به عنوان گامی بزرگ در صنعت گردشگری و درآمدزایی منطقه دانست.

کد خبر 4365128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha