۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷

با حضور معاون رسانه ملی:

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی شد

قزوین- در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استانهای رسانه ملی و استاندار قزوین سعید انبارلویی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید محمد ابوترابی امام جمعه موقت تهران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، دادستان، مدیران دستگاههای اجرایی و هنرمندان ضمن تقدیر ازخدمات ۴ ساله ابوالفضل معصومی فر مدیرکل سابق، سعید انبارلویی بعنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان قزوین معرفی شد.

سعید انبارلویی خانواده شهید بوده و پیش از این به عنوان مدیرکل ارشیو سازمان صدا و سیما و معاونت برون مرزی رسانه ملی فعالیت کرده است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای قزوین دراین مراسم گفت: تهاجم رسانه ای امروز زیاد است و باید مراقب باشیم تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

انبارلویی تصریح کرد: با ایمان و تقوا و حفظ وحدت می توان از ارزشها دفاع کرد و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و سرمایه های بسیار ارزشمندی داریم که باید مراقب دشمنی ها باشیم و از همه، ظرفیت از کیان نظام دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: رسانه ملی در تبیین ارزشها و دفاع از کیان و وحدت نقش مهمی دارد و باید با روحیه جهادی و فداکاری برای ایجاد بصیرت و وحدت ملی همت کنیم.

انبارلویی تصریح کرد: نسل کنونی انگیزه زیادی برای دفاع از انقلاب دارد و استان قزوین با پتانسیل قوی خود از جایگاه خاصی برخوردار است و با همه داشته های خود باید در عبور از سختی ها مصم باشیم و در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین برای انعکاس دستاوردهای نظام در دستگاههای اجرایی از سوی رسانه ملی در استان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 4369321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha