۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۲۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان :

اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش استان سمنان افزایش یافت

اعتبارات شهرستانی آموزش و پرورش استان سمنان افزایش یافت

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از افزایش اعتبارات شهرستانی این اداره کل خبر داد و گفت: این افزایش اعتبارات با همکاری فرمانداران راه را برای ارتقای خدمات هموارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر چهارشنبه در شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان که به میزبانی استانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر ارتقای اعتبارات اداره کل آموزش‌وپرورش در بخش شهرستانی، تأکید کرد: در بازه زمانی شش‌ماهه گذشته تاکنون طی رایزنی‌های صورت گرفته تلاش شد تا سهم این اداره کل از بودجه متوازن که در اختیار نمایندگان استان قرار دارد، افزایش یابد که از این منظر، با تعامل فرمانداران توانستیم سهم اعتبارات در سطح شهرستان‌های استان را افزایش دهیم.

وی افزود: کمبود اعتبارات و فضای آموزشی در سطح استان سمنان یکی از دغدغه‌های اداره کل آموزش‌وپرورش است که البته رفع بخشی از آن‌ها در دست پیگیری است و امیدواریم با همراهی خیران مدرسه‌ساز به‌زودی شاهد تحقق این امر باشیم.

کسب رتبه برتر در رشته قرآن

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود، به موفقیت‌های به‌دست‌آمده توسط دانش آموزان و معلمان استان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری هشتمین خورشید ولایت یکی از موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سطح استان محسوب می‌شود.

دستورانی بیان کرد: رتبه نخست کشور در معاونت پرورشی و فرهنگی در کنار کسب رتبه اول در مسابقات تفسیر قرآن در بخش پسران ازجمله دیگر موفقیت‌های به‌دست‌آمده در سطح استان است.

وی همچنین گفت: دانش آموزان و معلمان استان سمنان توانسته‌اند در سال تحصیلی گذشته رتبه دوم کشوری در مسابقات نهج‌البلاغه و رتبه اول استانی در اقامه نماز کشور را به دست آورند.

کد خبر 4369389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha