۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۶

امام جمعه مشهد مطرح کرد

۱۰ هزار تومان شدن دلار ۳ هزار تومانی نتیجه مذاکره با غرب

۱۰ هزار تومان شدن دلار ۳ هزار تومانی نتیجه مذاکره با غرب

مشهد- امام جمعه مشهد با اشاره به دشمنی آمریکا و اروپا با ایران گفت: در دو سال گذشته با این همه مذاکره و نشست و برخاست، دلار ۳ هزار تومانی، ۱۰ هزار تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت امروز ما در ۴۰ سالگی انقلاب، قرار گرفتن در پیچ تاریخی بوده و عبور از این مرحله ادامه مسیر انقلاب را برای چله دوم تضمین خواهد کرد. 

وی افزود:احساس حقارت و ضعف جریان استکباری آمریکا و اروپا این است که همه برخوردها و دشمنی‌هایشان بی‌اثر بوده است. ما در حیطه اقتدار پیش رفتیم و دشمن در مرحله ضعف و زبونی است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رهبری در سخنان اخیر خود، موقعیت کشور را به جنگ احزاب در صدر اسلام تصویر کردند و همانطور که در زندگی فردی از قرآن الهام می‌گیریم، در زندگی اجتماعی نیز باید چنین باشد. 

وی گفت: امروز نیز اروپا با آمریکا  تفاوتی ندارد. هر دو دشمن هستند اما با روش‌های متفاوت می‌گویند آمریکا که با ما این کار را کرد، برویم با فرانسه و انگلیس معامله کنیم.پیغمبر می‌گوید منطق چنین افرادی، منطق منافقین است. 

علم الهدی بیان کرد: تاریخ و عبرت تاریخی هیچ، در دو سال گذشته با این همه مذاکره و نشست و برخاست، دلار ۳ هزار تومانی شد، ۱۰ هزار تومان که درست نیست. 

امام جمعه مشهد تصریح کرد: رهبری نیز در سال‌های اول رهبری خود فرمودند به‌خاطر اسلام پشت سر امام راه افتادیم، اما اسلام دشمن دارد و نمی‌گذارند این راه را برویم. امروز نیز عده‌ای نیروی متدین همین حال را دارند، ما نیز تسلیم خدا هستیم و جلو می‌رویم تا جایی برسیم که کشته شویم یا پرچم انقلاب را به دست صاحبش برسانیم.

کد خبر 4370554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha