۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۳

فرماندار پیشوا تاکید کرد؛

لزوم تقویت توسعه کشت گلخانه ای در پیشوا

لزوم تقویت توسعه کشت گلخانه ای در پیشوا

پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاه به اینکه این شهرستان در زمینه توسعه کشت گلخانه ای زمینه مناسبی دارد گفت: لازم است که توسعه کشت گلخانه ای در پیشوا تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر یکشنبه در جریان سفر مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران به شهرستان پیشوا طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان پیشوا در زمینه توسعه کشت گلخانه ای از زمینه خوبی برخوردار است و فقط نیاز به تقویت و استحکام سازی دارد.

عباسی در ادامه افزود: فرمانداری، جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های شهرستان به عنوان مجموعه های دولت در کنار هم بوده و با تلاش و خدمات خود ذائقه مردم را شیرین خواهیم کرد.

وی بیان داشت: تقویت بخش کشاورزی منجر به تقویت بخش اشتغال می شود اما با توجه به تمرکز اتباع در پیشوا، بخش عمده ای از ظرفیت کشاورزی منطقه در دست آنهاست که برای جایگزینی هموطنان جویای کار برنامه هایی ارائه خواهیم کرد.

عباسی با بیان اینکه مردم پیشوا در زمینه کشاورزی پیشینه خوبی دارند بیان داشت: محصولات کشاورزی و ارگانیک پیوا در کشورهای دیگر زبانزد است و در این راستا لازم است که این فعالیت ها گسترش بیشتری پیدا کنند.

فرماندار پیشوا گفت: در نظر داریم جهاد کشاورزی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای ارائه آموزش های لازم در بخش کشاورزی وارد عرصه کنیم تا از فرصتی که به واسطه وجود گلخانه ها در این منطقه است به خوبی بهره کافی برده شود.

کد خبر 4372467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha