۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۱

فرمانده انتظامی استان زنجان:

وقوع سرقت های خرد و جزئی در استان زنجان افزایش یافته است

 وقوع سرقت های خرد و جزئی در استان زنجان افزایش یافته است

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: متأسفانه از آغاز سال جاری تاکنون وقوع سرقت های خرد و جزئی در استان زنجان افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: خبرنگاران معلمان جامعه هستند و رسالت بسیار بزرگی بر دوش دارند.

وی اظهار کرد:  خبرنگاران رسالت مهمی در آگاه‌سازی افکار عمومی دارند و همکاری رسانه‌ها با نیروی انتظامی به توسعه و ارتقای امنیت کمک شایانی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بابیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی که داریم وقوع سرقت‌ها در استان رشد داشته است، گفت: سرقت‌های خرد با توجه به تورم و گرانی افزایش پیدا می‌کند.

آزادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظام اقتصادی جامعه و محتکران برای حفظ حقوق مردم ، از کشف بیش از ۹ میلیارد تومان کالاهای اساسی احتکار شده در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : در ۴ ماهه نخست امسال  ۲۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان زنجان کشف وضبط شده است.

آزادی تأکید کرد: قدرت خرید مردم  کاهش‌یافته و بیکاری به سرقت‌های خرد در استان دامن زده  و به‌تبع جرم هم افزایش پیدا می‌کند و متأسفانه از آغاز سال جاری تاکنون وقوع سرقت های خرد و جزئی در استان افزایش داشته است.

وی  به سامانه پلیس ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری تا ۲۰ مردادماه ۱۳۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ انجام‌شده که از این تعداد ۷۷ هزار و ۵۱ مورد منجر به عملیات شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان تأکید کرد: از این تماس‌ها ۶۳ هزار تماس درزمینه مشاوره و راهنمایی بوده است که درمجموع تماس مردم با سامانه پلیس ۱۱۰ دراستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد دارد.

آزادی تأکید کرد: خوشبختانه مردم تعامل بسیار خوبی با پلیس  دارند و این مهم به ارتقای امنیت کمک می‌کند.

در پایان این مراسم از خبرگزاری‌ های مهر، ایسنا، ایرنا و  فارس به‌عنوان رسانه های فعال در حوزه نظم و امنیت تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 4372475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha