۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۰۱

استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد

استاندار مازندران از پروژه های عمرانی تنکابن بازدید کرد

تنکابن - استاندار مازندران از پروژه های عمرانی و کارخانه های تولیدی و چای در غرب مازندران و شهرستان تنکابن بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی از صبح سه شنبه به غرب مازندران سفر و از پروژه های پل لزربن،  واحد تولیدی سفال سازی، کارخانه چای شریعت، آسفالت جاده روستای مهاجر آباد و پروژه راه دسترسی الموت - تنکابن بازدید کرد.

محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه ها و واحد های تولیدی تنکابن ، هدف از این بازدید را بررسی موانع و مشکلات بر سر راه پروژه ها و ظرفیت های واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام کرد.

وی بر همکاری و همگرایی بین دستگاههای اجرایی برای تسهیل در پیشبرد امور تاکید کرد و درباره پروژ ه های زیرساختی مانند سد ازارود تنکابن اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه پروژه هایی که دارای منابع مالی فاینانس هستند در دستور کار قرار گرفته و پروژه هایی که منابع دولتی دارند نیز به ترتیب اولویت و به تناسب اجرایی خواهند شد.

استاندار مازندران اضافه کرد: در استان مازندران به جهت توسعه پروژه های زیر ساختی بویژه آب و انرژی، آنها را در سند توسعه اقتصاد مقاومتی قرار دادیم تا بتوانیم با جذب بودجه از سایر منابع غیر دولتی، در ساخت آنها تسریع کنیم.

وی در حاشیه بازدید از کارخانه چای تنکابن هم، چای را محصولی کیفی و قابل اعتماددانست و گفت: صنعت چای ایران بسیار با ارزش بوده و ما در استان مازندران به همه دستگاههای اجرایی ابلاغ کردیم تا از چای ایرانی استفاده کنند.

اسلامی ضمن تاکید بر حمایت از کالای ایرانی بیان داشت : چای ایرانی محصولی ارگانیک و طبیعی بوده و مضرات چای خارجی را ندارد.

کد خبر 4374721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha