۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۴۷

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی:

برنامه های صداوسیما نباید مردم را در مقابل مسئولان قرار دهد

برنامه های صداوسیما نباید مردم را در مقابل مسئولان قرار دهد

تبریز- مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: برنامه های صداوسیما نباید مردم را در مقابل مسئولان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صفری ظهر امروز پنج شنبه در دیدار با شهردار تبریز با اشاره به وظیفه خطیر و مهم صدا و سیما در جامعه و برای تنویر افکار عمومی گفت: نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف مدیران مهم است و صدا و سیما نقش زیادی در فرهنگ سازی های جامعه دارد.

وی با بیان اینکه گستره نفوذ و میزان تاثیرگذاری صدا و سیما بالا است، ادامه داد: صدا و سیما ارتباط نزدیکی با مخاطب دارد و این فرصت خوبی برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است.

صفری با تاکید بر اینکه صداوسیمای استان آماده همکاری با تمام ادارات و سازمان ها را دارد، افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است.

وی گفت: نشاط و امید دو مقوله مهم در کشور هستند که صدا و سیما می تواند با همکاری دیگر ارگان ها و سازمان ها در جهت افزایش نشاط عمومی نقش آفرینی کند.

صفری در خصوص برنامه های سیاسی و مطالبه گرایانه صدا و سیما نیز گفت: اجرای برنامه های مطالبه گرایانه باید رنگ و بوی سیاسی نداشته باشد. باید برنامه ها جانبدارانه نباشند، باید برنامه های تولیدی طوری برنامه ریزی و طراحی شوند که باعث ایجاد امید در بین مردم شوند.

کد خبر 4376492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha