۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۴۴

امام جمعه ابهر:

تغییر در تیم اقتصادی دولت از مطالبات مردمی است

تغییر در تیم اقتصادی دولت از مطالبات مردمی است

زنجان-امام جمعه ابهر با بیان اینکه تغییر در تیم اقتصادی دولت از مطالبات مردمی است، گفت: این مطالبه ناشی از روش‌های مدیریت و سیاست‌گذاری تیم مدیریتی است که مشکلات فعلی را موجب شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر  با اشاره به سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان در سال ۱۳۶۹ به میهن، افزود: عملکرد آزادگان به کشور ما عزت و شرافت داد.

وی همچنین به در پیش بودن عید قربان اشاره کرد و ادام د اد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی و یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر بازدارنده بودن قدرت دفاعی ایران، گفت: پیشرفت‌های نظامی ایران به ویژه در صنایع دفاعی؛ علاوه بر رفع نیازهای داخلی، قابلیت انتقال به دیگر کشورها را هم دارد.

رحیمی  با اشاره به دیدار اقشار مختلف مردم با مقام معظم رهبری طی هفته گذشته افزود: معظم‌له فرمایشات خود را در چند محور ایراد فرمودند که مشکلات اقتصادی و داخلی بودن ریشه اغلب این معضلات از جمله این فرمایشات بود.

وی با بیان اینکه تغییر در تیم اقتصادی دولت از مطالبات مردمی است، تصریح کرد: این مطالبه ناشی از روش‌های مدیریت و سیاست‌گذاری تیم مدیریتی است که مشکلات فعلی را موجب شده است.

رحیمی به نامه جمعی از اقتصاددانان در مورد راه‌کارهای حل مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: اصلی‌ترین راه‌کار موجود بستن کمر همت برای حل این مشکلات توسط مسؤولان است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه ایران به هیچ وجه با رژیم دروغگوی امریکا با توجه به تجربیات گذشته مذاکره نخواهد کرد، ادامه داد: تجربه نشان داده است که آمریکا از مذاکره برای رفع و یا حتی کاهش دشمنی هم استفاده نمی‌کند؛ بلکه این تاکتیکی برای اعمال دشمنی بیشتر به عنوان یک ابزار است.

رحیمی بر اقتدار نظامی ایران تاکید کرد و ادامه داد: همین اقتدار موجب شده تا تهدید نظامی و وقوع جنگ از دستور کار آمریکا خارج شود.

وی  وقوع فساد را به عنوان یک اژدهای هفت سر از عوامل بروز بحران عنوان کرد و گفت: پیشگیری از این مهم برعهده قوای سه‌گانه است تا با اقدامات نظارتی خود گلوگاه‌های فساد را مسدود کنند.

رحیمی با تاکید بر بازدارنده بودن قدرت دفاعی ایران تصریح کرد: پیشرفت‌های نظامی ایران به ویژه در صنایع دفاعی علاوه بر رفع نیازهای داخلی، قابلیت انتقال به دیگر کشورها را هم دارد.

کد خبر 4377012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha