۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰

فرمانده انتظامی استان زنجان:

وقوع قتل در استان زنجان افزایش داشته است

وقوع قتل در استان زنجان افزایش داشته است

زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان، به وقوع قتل در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی چهار ماهه سال جاری ۱۰ فقره قتل در زنجان رخ داده که طی این بازه زمانی وقوع قتل در استان افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل فرماندهی انتظامی استان، به وقوع قتل در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی چهار ماهه سال جاری ۱۰ فقره قتل در استان زنجان رخ‌داده است.

وی اظهار کرد: متأسفانه طی این بازه زمانی وقوع قتل در استان  زنجان افزایش داشته که در سال گذشته در همین بازه زمانی چهار فقره قتل در استان رخ‌داده بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: استان در بحث وقوع قتل‌ها در بین ۳۴ استان کشور جایگاه ۳۲ را دارد و قاتلین تمام این قتل‌ها دستگیر شدند و تنها یک مورد قتل کشف نشده که به‌زودی  مشخص خواهد شد.

آزادی تأکید کرد: تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی در کاهش وقوع جرائم مؤثر است و بررسی‌ها نشان می‌دهد در جوامعی که ارزش‌های دینی و مذهبی پررنگ بوده، ناهنجارهای اجتماعی بسیارکم است.

وی بابیان اینکه استان زنجان جزو استان‌های امن کشور است، ابراز کرد: استان زنجان با توجه به شاخص‌ها، جزو سه استان برتر کشور در حوزه امنیت  می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: زنجان گروگان‌گیری و سرقت از بانک ندارد و این برای استان یک امنیت محسوب می‌شود.

کد خبر 4378294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha