۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵

معاون استاندار خراسان جنوبی:

نشاط اجتماعی در بیرجند بررسی می شود

 نشاط اجتماعی در بیرجند بررسی می شود

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح پژوهشی نشاط اجتماعی در بیرجند در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی ظهر یکشنبه در شورای اداری استان، اظهار کرد: در حوزه اجتماعی تلاش بر این است که تمامی موارد و مسائلی که مدنظر است به سمت اجتماع محور کردن باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شهر عاری از زباله گرد و طرح نشاط اجتماعی در دست بررسی است، افزود: راه اندازی ۱۰۵ گروه مالی خرد،  ۸ کلینیک مددکاری اجتماعی و راه اندازی خانه امن زنان نیز از دیگر اقدامات اجتماعی در استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه  برگزاری کارگروه اجتماعی و فرهنگی، کارگروه مبارزه با سرقت، تشکیل سمن ها و طرح ملی کنترل طلاق از دیگر اقدامات در حوزه اجتماعی است، گفت: استان خراسان جنوبی در رتبه ۲۸ طلاق در سطح کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری بسیار خوبی در راستای برگزاری کنگره شهدا صورت گرفته و مسائل بودجه ای آن تصویب شده است، عنوان کرد: در زمینه عفاف و حجاب و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که از شعار های دولت است، ارزیابی هایی انجام گرفته و ۱۰ اداره و نهاد برتر انتخاب شده اند.

اسماعیلی با تاکید برهمیاری و همکاری بیشتر در خصوص برگزاری مراسمات هفته دولت و کنگره شهدا، اظهار داشت: با توجه به شرایط و فضای امروز کشور باید اهتمام بیشتری به رفع مشکلات مردم، افزایش صعه صدر در ارتباط با مردم، جدیت اخلاص و صداقت با مردم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در شرایطی که پمپاژی از امواج مختلف توطئه ها از سوی دشمن در حال برنامه ریزی است بر انظباط کلامی از سوی کسانی که تریبون در اختیار دارند و تاثیر گذار هستند باید توجه بیشتری صورت پذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید احساسی را در بین مردم به وجود آوریم که درک کنند مسئولین در حال پیگیری مسائل هستند، گفت: همه دستگاه ها باید مشکلات مردم را مد نظر داشته باشند و در جهت ایجاد امید و نشاط در جامعه و حمایت از سرمایه گذاران استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه شایعاتی مبنی بر قطع یارانه مطرح شده که همه مسئولین باید آن را تکذیب کنند، عنوان کرد: نگاه پدرسالارانه ای به مفهوم دولت وجود دارد که همه دستگاه ها باید تلاش کنند این حس مسئولیت پذیری را نیز به جامعه منتقل کنند.

کد خبر 4378866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha