۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۰۴

آیت الله دژکام:

هژمونی آمریکا در حال پایان است

هژمونی آمریکا در حال پایان است

شیراز _ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: هژمونی آمریکا در بخش های مختلف روبه پایان است و باید مدعی حقوق بشر از آمریکا باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام شامگاه یکشنبه در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در سالی که گذشت عنوان کردند که در بحث حقوق بشر نباید مدافع باشیم بلکه باید حمله کنیم.

وی ادامه داد: همه در مقابل چشمان خود دیدیم که چگونه شاه نابود شد و زمین خورد و هرچه می گوییم این آمریکا طبل توخالی است برخی قبول نمی کنند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: رهبری دستور حرکت داده اند اما همچنان کسانی هستند که می ترسند در حالیکه باید به آیات قرآن مراجعه شود.

آیت الله دژکام یادآور شد: پس از فروپاشی شوروی، آمریکا برای خودش ادعای خدایی دارد و عقبه آن به گونه ای محکم عمل کرده که برای برخی قابل باور است.

وی افزود: در مباحث سیاسی، اجتماعی و حقوق بشر آنها این هژمونی را دارند و متاسفانه هراندازه که بگوییم در حال اوفول است ما در حال ظهور هستیم.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: مطالبات رهبری مشخص است اما ما عقب هستیم و امروز اطلاع رسانی کار ما نیست بلکه افسران آتش به اختیار هستیم.

آیت الله دژکام یادآور شد: مسجد انقلاب اسلامی صدایش باید از آمریکای لاتین و ژاپن شنیده شود به طور حتم هم صدا پیدا می شود.

وی افزود: رسانه منبر کار خودش را انجام می دهد اما باید با رسانه های دیگر پیوند داشته باشد تا موفقیت و پیروزی حاصل شود.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: هژمونی آمریکا روبه پایان است و امروز ماباید مدعی حقوق بشر از آنها باشیم.

آیت الله دژکام تاکید کرد: امروز به جایی رسیده ایم که اگر به فرمان رهبری توجه نکنیم ۴۰ سال بیابانگردی نتیجه آن است.

کد خبر 4379301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha