۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۱۹

گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

جمشیدی: بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود

جمشیدی: بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود

ملی‎پوش بسکتبال کشورمان با ابراز امیدواری از اینکه در تیم ایران در این دوره بازی‏های آسیایی نتیجه خوبی بگیرد، گفت: بسکتبال نمی‌خواهد ناکامی‎اش در یک دقیقه پایانی تکرار شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، تیم ملی بسکتبال از امروز تمرینات خود را در سالن شماره سه بسکتبال بازیهای آسیایی اندونزی آغاز می کند. ملی پوشان بسکتبال روز گذشته پس از رسیدن به جاکارتا در سفری طولانی تنها به تمرین وزنه پرداختند اما امروز با نظر کادر فنی تمرینات توپی را استارت زدند.

محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره حضور در این دوره بازی های آسیایی گفت: تمرینات سختی را در این چهارماه داشتیم اما الان در شرایط خوبی  به سر می بریم. امیدواریم بتوانیم در این دوره به نتایج خوبی دست یابیم.

وی تاکید کرد که بسکتبال دیگر نمی خواهد ناکامی اش در یک دقیقه پایانی بازیهای اینچئون را  تکرار کند.

این ملی پوش کشورمان در مورد دیدار سوم شهریورماه تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی که  برابر سوریه برگزار می شود، نیز گفت: سوریه تیم خوبی است و مربی آنها  نسبت به بازی ایرانی ها شناخت دارد اما ما می رویم که برنده میدان باشیم و با تمام توان بازی کنیم.

جمشیدی تاکید کرد: البته باید تاکید کنم که حریفان سرسخت تری به نام ژاپن،  چین و کره جنوبی پیش روی ماست اما آنچه که اعتقاد دارم این است که مسابقه به مسابقه پیش بریم. من هم به نوبه خود سعی می کنم بهترین بازیها را انجام بدهم و بتوانم با هم تیمی هایم قهرمان بازیها شویم.ما برای قهرمانی می جنگیم.

کد خبر 4379463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha