۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۹

در راستای دور دوم سفرهای شهرستانی مقیمی؛

سفر استاندارتهران به ری/نقدینگی و مواداولیه صنعتگران تامین می شود

سفر استاندارتهران به ری/نقدینگی و مواداولیه صنعتگران تامین می شود

ری- استاندار تهران در هشتمین سفر از دور دوم سفرهای شهرستانی خود، وارد شهرستان ری شد و به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه و پس از ورود به شهرستان ری، به بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی پرداخت، در جریان روند فعالیت این واحدها قرار گرفت و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

سفر به ری، هشتمین سفر دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است.

واحدهای تولیدی که توسط مقیمی مورد بازدید قرار گرفت؛ در زمینه های تولید « ام. دی. اف» ، سنگ های مرمریت و تراورتن، انواع ظروف کریستال و تولید محصولات لبنی فعالیت دارند.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان فیروزکوه هدف از دور دوم سفرهای شهرستانی خود را رفع موانع تولید در استان تهران دانسته بود.

تامین نقدینگی، مواد اولیه و ارز مهم ترین مشکل صنعتگران ری

فرماندار ویژه ری در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان به خبرنگار مهر گفت: استاندار تهران در این سفر از واحدهای صنعتی و تولیدی ری و نیز یک مجموعه ورزشی در فشافویه بازدید کرد.

هدایت الله جمالی پور گفت: در این سفر مسائل مربوط به تأمین نقدینگی، مواد اولیه و تأمین ارز برای سرمایه در گردش از جمله مشکلاتی است که صاحبان صنایع در حضور استاندار مطرح کردند.

پیگیری مصوبات دور اول سفرهای شهرستانی، نیز هدف دیگر مقیمی از سفر به شهرستان های ۱۶ گانه استان تهران است.

بسیاری از شرکت ها و تولیدات داخلی قابلیت رقابت خارجی دارند

استاندار تهران نیز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی ری در جمع خبرنگاران گفت: ضرورت توسعه بازاریابی و تبلیغات صنعتگران برای افزایش بازار بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: بسیاری از شرکت ها و تولیدات داخلی قابلیت رقابت خارجی دارند و نیاز است به موضوع تبلیغات برای جذب خریدار داخلی توجه شود.

محمد حسین مقیمی با بیان این که در این بازدیدها با تعدادی از کارگران فعال و مشغول کار در واحدهای صنعتی گفت و گو کردم، گفت: در این گفتگوها در جریان نحوه آموزش کارگران و وضعیت اشتغال آنها قرار گرفتم.

وی با اشاره به ضرورت کنترل فاضلاب دامداری ها گفت: لازم است، مطالعات علمی در اجرای تکنولوژی بیوگاز برای کاهش بوی نامطبوع فاضلاب شرکت به کار گرفته شود و در صورت محقق نشدن هدف ، موضوع جانمایی زمین از سوی منابع طبیعی، جهادکشاورزی و سایر دستگاه ها برای انتقال دامداری در دستور کار قرار بگیرد.

پیش از این، استاندار تهران در دور دوم سفرهای شهرستانی خود، به شهرستان های پاکدشت، رباط کریم، قرچک، قدس، شهریار، بهارستان و فیروزکوه سفر کرده و مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ کرده بود.

کد خبر 4380150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha