۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۴

گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

نصرالله سجادی: پیش‌بینی ما برای مقام پنجم به بعد بود

نصرالله سجادی: پیش‌بینی ما برای مقام پنجم به بعد بود

سرپرست کاروان ایران با بیان اینکه رقابت‎ها در این دوره بازی‎های آسیایی فشرده است، گفت: از ابتدا پیش بینی ما برای کسب مقام پنجم به بعد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، نصرالله سجادی درباره کسب دو مدال در وزنه‌برداری و پیش‌بینی‌اش برای نتایج کلی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی گفت: بچه‌های ما در رشته‌های مختلف ورزشی تلاش‌های خود را کردند. در سه چهار رشته آن طور که فدراسیون پیش‌بینی کرده بود نتیجه به دست نیامد. نتایج در آنها در حد زیر متوسط و گاهی پایین تر بود اما در مجموع می‌توانم بگویم نتایج خوب بود.

وی افزود: رقابت چند رشته دیگر هنوز باقی مانده است. جودو، دوومیدانی و قایقرانی باقی مانده که امیدواریم بتوانیم مدال‌هایی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به دوره‌های قبل بازی‌های آسیایی رقابت خیلی فشرده است، یادآور شد:در برخی رشته‌هایی ما خیلی قوی نیستیم ماننده بریج، جوجیتسو، جت‌اسکی، پاراگلایدر و پنجاک سیلات، میزبان این رشته ها را اضافه کرده است که مدالهایی را کسب کرده‌اند. همین باعث شد تا بالاتر از ما قرار بگیرند.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی یادآور شد: قبلا هم پیش‌بینی کرده بودیم مقام‌مان از پنجم به بعد هست. پیش‌بینی ما برای قزاقستان هم بود که این دوره نتایج خوبی نگرفت اما در مقابل کره‌شمالی، تایلند و حتی تایپه به ما نزدیک هستند.

سجادی در پایان گفت: باید چند روزی صبر کنیم ببینیم نتایج چه می‌شود. انتظار داریم والیبال قهرمان شود. بسکتبال هم راهی نیمه‌نهایی شد اگر کره‌جنوبی را شکست دهد امید برای کسب مدال هست. رقابت هست و ورزشکاران هم باید کار کنند.

کد خبر 4386605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha