۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۲۸

عضو شورای اقامه نماز استان کرمان:

نماز جماعت باید در ادارات بیش از ۸ کارمند اقامه شود

نماز جماعت باید در ادارات بیش از ۸ کارمند اقامه شود

رفسنجان - عضو شورای اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه ادارات باید نماز خانه داشته باشند، گفت: ادارات بالای هشت نفر کارمند باید نماز جماعت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین علیزاده صبح سه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان رفسنجان با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: نماز یک واجب دینی است و مسئولیت بزرگی است که خداوند بر گردن تمام ما گذاشته و همه باید اقامه نماز را شرح وظیفه خود بدانند.

وی با بیان اینکه همه ما در حکومت اسلامی به افتخار حکومت اسلامی مسئولیت گرفتیم، تصریح کرد: خدا مسئولیتی به ما عطا کرده که بالاترین مسئولیت است و اگر انجام ندهیم مؤاخذه می‌شویم فردای قیامت در محضر قاضی‌ای نشستیم که خود شاهد است و مسئولیت ما بر اساس آیه ۴۱ سوره حج اقامه نماز است.

وی بیان داشت: قرآن راهگشای زندگی ما است که اگر از آن فاصله بگیریم مشکل پیدا می‌کنیم.

عضو شورای اقامه نماز استان کرمان تصریح کرد: اکثریت مردم اهل نماز هستند و گاهی ممکن است یک شخص پوشش ظاهری مناسبی نداشته باشد اما نمازش را می‌خواند.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه ادارات باید نماز خانه داشته باشند، افزود: ادارات بالای هشت نفر کارمند باید نماز جماعت داشته باشند و ارباب رجوع وقتی زمان اذان به اداره مراجعه می‌کند باید متوجه شود که نماز در اداره اقامه می شود.

عضو شورای اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه خواندن نماز وظیفه همه است اما اقامه نماز وظیفه ما مسئولان است، ابراز کرد: بر اساس دستورالعمل وزیر کشور با هماهنگی ستاد اقامه نماز کشور ۱۷ دستورالعمل به استانداری‌ها ابلاغ شده و مسئولیت پیگیری اقامه نماز در ادارات دولتی به عهده فرماندار است.

علیزاده در پایان بیان داشت: امروز بحث آسیب‌های اجتماعی طوری فراگیر شده که دغدغه همه مسئولان است و رهبر انقلاب در بحث آسیب‌های اجتماعی خودشان مستقیم ورود کردند.

کد خبر 4387683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha