۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۵۲

استاندار چهارمحال و بختیاری:

جذب سرمایه گذاران درچهارمحال وبختیاری ازمهمترین اهداف مسئولان است

جذب سرمایه گذاران درچهارمحال وبختیاری ازمهمترین اهداف مسئولان است

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذاران درچهارمحال وبختیاری ازمهمترین اهداف مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرستان بوجن با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران درچهارمحال وبختیاری ازمهمترین اهداف مسئولان است، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل ها در این استان ضروری است.

چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گرفته است

وی عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری در مسیر توسعه قرار گرفته است که برای شتاب توسعه این استان باید از توان بخش خصوصی بهره گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:  یکی از ظرفیت های مهم چهارمحال و بختیاری منطقه ویژه اقتصادی است که به همت دولت تکمیل شده است زیرساخت ها در این منطقه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری تکمیل شده است، اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارای ۴۲۳ هکتار اراضی برای سرمایه گذاری است.

سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری  افزایش می یابد

وی عنوان کرد: ۱۱۱ واحد تولیدی، ۴۴ واحد سلولوزی و ۴۴ واحد صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در این استان فراهم کرده است، بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری موجب توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری می شود.

وی اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان پر ظرفیت در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرستان بروجن یکی از شهرستان های پر ظرفیت استان چهارمحال و بختیاری است، بیان کرد: صنعت و گردشگری از مهمترین ظرفیت های این منطقه به شمار می رود.

وی گفت: بهره گیری از سرمایه گذاران در بخش صنعت و گردشگری شهرستان بروجن ضروری است.

کد خبر 4388887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha