۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۵۵

امام جمعه ایلام:

مراسم سوال از رئیس جمهور به دور از برخوردهای سیاسی بود

مراسم سوال از رئیس جمهور به دور از برخوردهای سیاسی بود

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مراسم سوال از رئیس جمهور به دور از برخوردهای سیاسی و جناحی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: مراسم سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی نماد اخلاق و به دور از برخوردهای سیاسی و جناحی بود.

وی تصریح کرد: سؤال از رئیس جمهور پیام های مهمی برای جامعه دارد، وحدت و دعوت سیاسیون برای اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم هم مزید بر علت شد تا این پیام به جامعه منتقل شود که زمان دعواهای سیاسی به پایان رسیده است.

لطفی عنوان کرد: در اوضاع وخیم اقتصادی دیگر فرصتی برای بحث‌های چالشی جناحی و سیاسی نیست و درک و فهم مشترک از سوی دولت و مجلس ایجاد شده و نارضایتی مردم جایی برای دعواهای سیاسی باقی نگذاشته است.

امام جمعه ایلام افزود: رئیس جمهور هم تا حدودی و بدون خشونت در بیان در درون چارچوب سؤولات مجلسی‌ها سخن گفت و از اظهارات خارج موضوع خودداری کرد.

تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید موفق عمل نکرده است

وی با اشاره به اینکه نمایندگان در خانه ملت به دور از حواشی فقط سوالات را مطرح کردند، افزود: نمایندگان مجلس در نحوه سوال پرسیدن متانت و حسن اخلاق را در بیان واقعیت‌های کشور به خرج دادند.

لطفی افزود: تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید در کنترل قیمت ارز و سکه و غارت منابع ارزی کشور و گرانی‌های سرسام آور مسکن و خودرو نه تنها موفق عمل نکرد بلکه خود سبب بسیاری از مشکلات و معضلات شد.

وی تصریح کرد: عامل اصلی بروز مشکلات مدیریت ناکارآمد و سیاست‌های غلط بوده نه تحریم دشمنان، قانع نشدن نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور دلیل بر این واقعیت است.

لطفی با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری مهران نیز گفت: تلاش نمایندگان مجلس و استاندار ایلام در تصویب منطقه آزاد تجاری مهران قابل تحسین است، این موفقیت را به مردم تبریک گفته و امیدوارم تحقق این مهم گامی در راستای رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان باشد.

کد خبر 4389978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha