۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۴۲

رئیس دادگستری رفسنجان:

مشکلات پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان به سرانجام رسید

مشکلات پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان به سرانجام رسید

رفسنجان - رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان از حل مشکلات مربوط به پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی پورمحمدی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: در بحث تثبیت املاک یکی از عوامل موفقیت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این است که رئیس این سازمان یک قاضی است که سابقه طولانی در دستگاه قضا داشته است و همین موضوع در استان کرمان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بحث تثبیت املاک و مالکیت اشخاص به صورت رسمی، تلاش بسیار گسترده ای در استان صورت گرفت، تصریح کرد: در بحث پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان شاهد این موضوع هستیم که شورای حفظ حقوق بیت المال استان و شهرستان، اداره کل راه و شهرسازی استان و رفسنجان، اداره کل ثبت اسناد استان و رفسنجان تلاش وافری داشتند.

رئیس دادگستری رفسنجان ابراز داشت: مشکلات پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان از سال ۵۳ وجود داشته است و مشکلات پلاک ۲۰۹۴ در رفسنجان ۳۴۰۰ قطعه زمین که مشکلات فراوانی برای مردم ایجاد کرده بود و هم اینکه می توانست در دستگاه قضا منجر به تشکیل پرونده های متعدد شود، با تلاشی که صورت گرفت حل شد.

پورمحمدی ادامه داد: با تلاش مضاعف و همدلی همه مسئولان که در این خصوص مرتبط بودند مشکلات پلاک ۲۰۹۴ رفسنجان به سرانجام رسید. همچنین از تلاش نماینده مردم رفسنجان و انار در این رابطه تشکر می کنم.

رئیس دادگستری رفسنجان عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان علیرغم وجود سلائق سیاسی مختلف همدلی خاصی بین مسئولان شهرستان وجود دارد که باعث دلگرمی مردم به نظام می شود و مردم شاهد همدلی مسئولین برای حل مشکلات مردم هستند.

پورمحمدی در پایان گفت: امیدواریم خداوند به دولت توفیق دهد تا با تلاش بیشتر در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند.

کد خبر 4391022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha