۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۷

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند عنوان کرد:

برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد نهاوند/۸۵۰ نفرروز تبلیغ انجام شد

برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد نهاوند/۸۵۰ نفرروز تبلیغ انجام شد

همدان - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع غدیر و ولایت پذیری در مساجد نهاوند خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی ظهر یکشنبه در جلسه جمع بندی برنامه های هفته ولایت گفت: در راستای گرامیداشت عیدسعید غدیر و همچنین ترویج و تبلیغ فرهنگ اسلامی و علوی در جامعه، گفتمان های دینی با موضوع غدیر و ولایت پذیری در مساجد و هیئات مذهبی شهرستان نهاوند برگزارشد.

وی اضافه کرد: این جلسات گفتمان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت درشب عید غدیر در مساجد و هیئات مذهبی برگزار شد.

حجت‌الاسلام محبی گفت: تشریح واقعه غدیر در سال دهم هجرت، نقش رهبری در هدایت جامعه بسوی کمال و پاسخ به سئوالات و شبهات اعتقادی پیرامون واقعه غدیر ازجمله محورهای بحث روحانیون در مساجد گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه این مراسم در ۹۰ مسجد شهری و روستایی نهاوند برگزارشده است، گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد و شورای هیئات مذهبی در نهاوند مراسم جشن عید غدیر در بیش از ۳۰ مسجد شهری و ۶۰ مسجد روستایی برگزار شد.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: عملکرد تبلیغی ۸۵ نفر از مبلغین دهه ولایت در سامانه سجام ثبت شد.

علی ترکاشوند گفت: گزارش عملکرد ۸۵ نفر از مبلغین دهه ولایت که در مناطق مختلف شهری و روستایی نهاوند مشغول فعالیت تبلیغی بوده اند در سامانه جامع اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند ثبت شده است.

وی افزود: ۶۲ نفر از مبلغان و ۲۳ نفر ازمبلغات حوزوی در دهه ولایت به مدت ۱۰شبانه روز با اداره تبلیغات اسلامی همکاری داشته اند.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: اقامه نمازجماعت، سخنرانی، برگزاری محافل و مجالس درمساجد، گفتگو، مشاوره و انجام تبلیغات دینی درحوزه های جوانان ازجمله محورهای تبلیغی روحانیون اعزامی دردهه ولایت گزارش شده است.

وی از انجام ۸۵۰ نفر روز تبلیغ دینی ویژه دهه ولایت درشهرستان نهاوند خبر داد و گفت: برگزاری گفتمان های امامت و ولایت، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مراسم جشن عید غدیر در مساجد و هیئات مذهبی از جمله اقدامات مبلغان نهاوندی در دهه ولایت بوده است.

کد خبر 4391547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha