۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۵۵

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

بر عهد با بازنشستگان پایبندم/دولت اعتبار مناسب همسان سازی بدهد

بر عهد با بازنشستگان پایبندم/دولت اعتبار مناسب همسان سازی بدهد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: بر اجرای تعهداتی که در ابتدا به بازنشستگان فرهیخته و عزیز دادم ایستاده ‏ام و آن ها را عملیاتی خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید تقی زاده در گردهمایی بازنشستگان آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، گفت: شش ماه پیش که پا به صندوق بازنشستگی کشوری گذاشتم تعهداتی به بازنشستگان فرهیخته و عزیز کشوری دادم که برای اجرای آن ها ایستاده ام و با کمک شما عزیزان آن ها را اجرا می کنم.

تقی زاده تصریح کرد: متعهد شدم که پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق پیش از پایان هرماه انجام شود که در این شش ماه با تلاش مجموعه همکاران صندوق و کمک دولت، از بیست و سوم تا بیست و هشتم و دقیقا قبل از پایان ماه حقوق پرداخت شده است.

وی ادامه داد: برهمین اساس، صندوق هر ماه بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان تحت پوشش در سراسر کشور پرداخت می کند که امیدواریم با تلاش ما و کمک دولت این روند همچنان ادامه یابد.

کد خبر 4392268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 0
      همسان سازی را اجرایی کنید سفر ها را برای بازنشستگان محدود نکنید شما که طبیب هستید خوب می دانید وضعیت بازنشستگان چگونه است هرگز به این بدی نبوده است نگذارید حق این قشر زحمت کش بیشتر ازاین ضایع شود
    • فرهنگی بازنشسته IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 0
      آقای تقی زاده از حرف تا ..........................................................عمل