محمود عباس: فلسطین همچنان به راه حل «تشکیل دو دولت» باور دارد

محمود عباس: فلسطین همچنان به راه حل «تشکیل دو دولت» باور دارد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار داشت که فلسطین همچنان به برقراری صلح برمبنای راه حل تشکیل دو دولت معتقد است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، خبرگزاری رسمی فلسطین گزارش داد که «محمود عباس» روز شنبه در نشستی با حضور یک هیأت نمایندگی از جنبش اسرائیلی موسوم به «صلح اکنون» در رام الله گفت: «فلسطین همچنان به صلح بر مبنای راه حل تشکیل دو دولت باور دارد».

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین اظهار داشت: «بدون توجه به بزرگی چالشها و مشکلات پیش رو، باید به صلح دست یافت؛ برای آینده ای بهتر برای فرزندانمان و برای جوانانمان از هر دو ملت».

وی در ادامه افزود: «به رغم تمام شرایط دشواری که با آن روبه رو هستیم، ما هنوز به صلح بر مبنای راه حلهای مشروع بین المللی و راه حل تشکیل دو دولت جهت بنیانگذاری یک دولت مدنی که در راستای گسترش فرهنگ و صلح در جهان کار می کند، باور داریم».

محمود عباس در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد که از زمان اعلام انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس از سوی «دونالد ترامپ»، تماسهای وی با دولت آمریکا قطع شده است.

کد خبر 4392352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 1
      اوف به غیرت بی غیرت وطن فروشت با کسانی که دستشون به خون مسلمانان و فلسطینی ها آلوده هست میخواهید سرزمین خودتون رو تقسیم کنید و فکر میکنید اونها به این کار راضی میشن و بعد خوش و خندان کنار هم زندگی میکنی
    • آرتا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
      0 0
      متاسفانه غیر از فلسطین دیگر کشورهای اسلامی نیز مثل فلسطین اشغالی از سوی دیگر کشورهای متجاوز مسائلی دارند که انشاا... مشکل همه شان بدست خلق خودشان با یاری حق حل خواهد شد.