۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۴۱

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت هدف گذاری و اولویت بندی در حوزه برنامه سازی صدا و سیما

ضرورت هدف گذاری و اولویت بندی در حوزه برنامه سازی صدا و سیما

تبریز- مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر ضرورت هدف گذاری و اولویت بندی در حوزه برنامه سازی صدا و سیما تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین نشست مرتضی صفری با همکاران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در مجتمع عبادی فرهنگی بلال  برگزار شد .

صفری در این نشست، برای آشنایی با توانمندی کارکنان و همفکری و استفاده از تجربیات آنان به دیدار و گفتگو با همکاران پرداخت و به مسائل و مشکلات مطروحه پاسخ داد .

وی تک تک همکاران را از اعضای خانواده بزرگ رسانه ملی دانست و به وجود توانمندی ها و ظرفیت های موجود در بین همکاران و لزوم بهره گیری از این توانمندی ها تاکید کرد.

وی به رسالت رسانه ملی در جنگ نابرابر فرهنگی اشاره کرد و افزود : صدا و سیما میراث دار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و ما باید با تولید و پخش برنامه های فاخر در راستای حفظ این فرهنگ ناب تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با استقبال از طرح های نو و خلاقانه از سوی همکاران در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی خاطر نشان کرد: شناخت ذائقه و سلیقه مخاطب، حفظ و افزایش میزان مخاطب ماموریت جدی رسانه ملی است و همه تلاش ما اثرگذاری موثر و شایسته بر فرهنگ جامعه است.

صفری هدف گذاری و اولویت بندی موضوعات در حوزه برنامه سازی را از اهم کارهای معاونت های صدا، سیما، خبر و برون مرزی عنوان و تصریح کرد : باید برای هریک از حوزه ها یک استراتژی برای رسیدن به کارزار رسانه ای موفق تعریف و طراحی شود .

کد خبر 4393163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha